اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

مجتبی اورکی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تصادف ماشین زائرین حسینی در عرق خبر داد و گفت: در تصادف کامیون با یک دستگاه خودرو حامل زائران ایرانی اربعین در حوالی شهر حله در استان العماره عراق در سه شنبه شب 14 نفر مصدوم شدند که 10 نفر در بیمارستان گلستان اهواز بستری و تحت نظر هستند.

وی اظهار کرد: پس از وقوع این حادثه 12 دستگاه آمبولانس انفرادی و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس با 30 تکنسین از سوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برای امداد رسانی به مرز چذابه در غرب خوزستان اعزام شدند.

اورکی افزود: متاسفانه در این تصادف یک زن 33 ساله اهل اندیمشک فوت کرد و 13 مصدوم دیگر با یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: ماموران اورژانس مصدومان را در ساعت 2 صبح تحویل گرفتند و 4:30 به بیمارستان انتقال دادند و مصدومان از نواحی پا، لگن، دنده و کتف دچار شکستگی شده بودند که سه نفر از این مصدومین امروز مرخص شدند و 10 نفر در اورژانس تحت نظر هستند.


وی گفت: با اقدامات درمانی انجام شده برای زائرین احتمالا نصف دیگر مصدومان امروز مرخص شوند ولی بقیه با نیاز به مراقبت های بیشتر در بیمارستان بستری هستند.


اورکی اضافه کرد: آمبولانس و اتوبوس آمبولانس های مرکز اورژانس 115 در آماده باش کامل برای ارائه خدمات در زمان بروز حوادث احتمالی در مرز چذابه به سر می برند.


گفتنی است مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان و مرز مهران در استان ایلام از مبادی تردد زائران اربعین حسینی به عراق هستند. تردد زائران اربعین حسینی از روز نخست ماه صفر در مرز چذابه به حدود 20 هزار زائر در روز رسیده است و پایانه چذابه در 17 کیلومتری شمال غربی شهر بستان و 110 کیلومتری اهواز واقع است.

منبع: ایرنا خوزستان

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار