استاندار خوزستان گفت: با اجراي طرح مسكن مهر بسياري از مردم استان صاحب مسكن‌ شده‌اند و اجراي اين پروژه، قيمت مسكن در استان را پايين آورد.

"> خوزستان پيشرو در اجراي زيرساخت‌هاي مسكن‌مهر است
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۰

استاندار خوزستان گفت: با اجراي طرح مسكن مهر بسياري از مردم استان صاحب مسكن‌ شده‌اند و اجراي اين پروژه، قيمت مسكن در استان را پايين آورد.

سيدجعفر حجازي در نشست شوراي مسكن که در محل استانداري خوزستان برگزار شد، با قدرداني از دستگاه‌هاي متولي در تكميل زيرساخت‌هاي مسكن مهر اظهاركرد: بنا به گفته وزير مسكن، استان خوزستان از استان‌هاي پيشرو كشور در زمينه اجراي زيرساخت‌هاي مسكن مهر مي‌باشد.

وي افزود: طي 10 روز آينده بايد با همكاري اداره‌كل تعاون، تعاوني‌هاي داراي گواهي‌ پايان‌كار نسبت به دريافت دفترچه اقساط خود اقدام كنند.

حجازي بيان‌كرد: بايد اطلاع‌رساني صورت بگيرد كه اعضاي تعاوني به بانك‌ها مراجعه كرده و هر چه سريع‌تر نسبت به دريافت دفترچه اقساط اقدام كنند زيرا تعلل در دريافت دفترچه به ضررشان تمام مي‌شود. وي عنوان‌كرد: بانك‌ها نيز بايد خارج از نوبت به امور مربوط به دفترچه اقساط مسكن مهر رسيدگي كنند تا صدور اين دفترچه‌ها با سرعت بيشتري انجام شود.

استاندار در ادامه بر ضرورت ايجاد ساختمان‌هاي جانبي واحدهاي مسكن مهر تاكيد و خاطرنشان‌كرد: ايجاد ساختمان‌هاي جانبي ازجمله مدرسه، مسجد و بازار، از نيازهاي اوليه است و ايجاد كاربري‌هاي عمومي رغبت براي حضور در مسكن مهر را افزايش مي‌دهد.

وي گفت: ‌همچنين علاوه بر ايجاد زيرساخت‌هاي آب، برق و فاضلاب، امكانات ديگري هم‌چون آسفالت، جدول‌كشي و فضاي سبز داراي اهميت است و بايد اين امكانات فراهم شود.

حجازي در ادامه بر لزوم تعامل و همكاري بيشتر ارگان‌‌هاي متولي براي واگذاري واحدهاي مسكن مهر در ماه‌هاي آينده تاكيد كرد. همچنين در اين نشست محمد شهيدزاده مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي خوزستان از افتتاح 5800 واحد مسكن مهر در شهرهاي زير 25 هزار نفر استان در اسفندماه خبرداد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار