اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
مدیرعامل باشگاه مناطق‌نفت‌خیزجنوب:
در حال حاضر بختیاری زاده به صورت قوی کار می کند و هدف همه این است که تیم کارش را در آرامش دنبال کند.
مدیرعامل باشگاه مناطق‌نفت‌خیزجنوب با بیان این که مشکلی که بین مجموعه و سهراب بختیاری‌زاده وجود داشت، برطرف شد، گفت: در حال حاضر بختیاری زاده به صورت قوی کار می کند و هدف همه این است که تیم کارش را در آرامش دنبال کند.
 
هدایت یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در خصوص تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: این ‌تیم قطعا با این نگاه به مسجدسلیمان رفت که در شهر شور و نشاط ایجاد کند. همه ما می دانیم که این شهرستان تقریبا محروم و آمار بیکاری نیز در آن بالا است و وقتی به این شهر وارد می شویم، می بینیم که این شهرستان نیاز به توجه ویژه‌ دارد. به هر حال شهری که مدعی اولین‌ها در ایران است، شرایطش باید بهتر از این ها باشد.
 
وی ‌افزود: خیلی ها که از این شهرستان رفته بودند با توجه به وجود این تیم، به این شهرستان برگشتند، یا این تیم حداقل جلوی مهاجرت عده‌ای را گرفته است ولی باید قبول کنیم با ورود این تیم به مسجدسلیمان قرار بود یکسری زیرساخت‌ نیز به مجموعه شهرستان مسجدسلیمان اضافه شود که به این صورت نشد.
 
مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب با بیان این که انتظار این است که در این تیم غرق نشویم، گفت: باید نگاه بلندی داشته باشیم و بتوانیم از پتانسیلی که در مسجدسلیمان به وجود آمده است، ‌استفاده بهینه کنیم. باید دچار روزمرگی نشویم و بتوانیم زیرساخت‌ها و حداقل‌هایی که یک شهر نیاز دارد را مهیا کنیم.
 
وی بیان کرد: ‌قطعا نفت مسجدسلیمان ظرفیت لیگ برتری شدن را هم دارد ولی می دانیم لیگ برتری شدن این تیم مانند دو سال قبل، منتهی به موسسه شدن این باشگاه می شود؛ یعنی از ساختار و مجموعه مناطق نفت خیز جنوب جدا می شود و باید اسپانسرهایی وجود داشته باشند که بتوانند این تیم را رهبری کنند.
 
یزدی افزود: ‌سالی که تیم در لیگ برتر بود، انتظار این بود که اسپانسرهایی وجود داشته باشند که تیم را تا روز پایانی حمایت کنند، در حالی که به این صورت نبود. در حال حاضر نیز تمرکز ما به خاطر بدهی‌های دو سال گذشته یعنی زمان حضور تیم در لیگ برتر، ‌به‌هم می خورد و شاید نتوانیم آن برنامه مدنظر که همان صعود به لیگ برتر است را برای مجموعه نفت مسجدسلیمان محقق کنیم.
 
وی گفت: ‌تلاش مدیریت مجموعه مناطق نفت خیز جنوب و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و همچنین باشگاه نیز این است که تیم یک جایگاه خوب در جدول رده بندی لیگ دسته یک کشور داشته باشد و بتوانیم مجددا در لیگ برتر کشور حضور داشته باشیم ولی خیلی از عوامل باید دست به دست هم دهند تا تیم به جایگاهی که مدنظر است، برسد.
 
مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب بیان کرد: ‌انتظارمان این است که هواداران که یار و یاور ما بوده اند و در این چند سال ما را تنها نگذاشته‌اند و همچنین تمام کسانی که می توانند به ما کمک کنند، در ادامه کار نیز ما را تنها نگذارند و از مجموعه تیم حمایت کنند تا ان‌شاءالله جایگاه خوبی به دست آورد. باید قبول کنیم که این تیم امسال واقعا جوان است و باید به آن فرصت دهیم تا شرایط خوبی را به دست آورد.
 
وی گفت: هدف همه ما یکی است و امیدوارم شاهد رشد و شکوفایی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و رضایت‌مندی همه باشیم. هدف باشگاه نیز این است یک تعداد ورزشکار را جذب و سالم‌سازی کند تا جامعه نیز از این موضوع بهره‌مند شود.
 
یزدی با بیان این که باید قبول کنیم که فوتبال پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد، عنوان کرد: در خیلی از باشگاه‌های دیگر نیز کم و کاستی‌هایی وجود دارد. باید بدانیم که یک فاصله زیادی بین مجموعه شهرستان مسجدسلیمان، شهروندان، ورزش و فوتبال افتاد؛ شاید تا سال 73، شرایط فوتبال مسجدسلیمان در رده اول استان بود و بازیکنان بسیار زیادی را هم به ‌استان و تیم‌های دیگر معرفی کرد ولی در ادامه فاصله زیادی به دلیل نبود اسپانسر و مهاجرت فوتبالیست‌ها از مسجدسلیمان، ایجاد شد. آن زمان 20 تیم در لیگ یک مسجدسلیمان حضور داشتند و واقعا قرار گرفتن در این تیم ها به عنوان بازیکن کار خیلی سختی بود.
 
وی افزود: ‌در هر صورت این فاصله زمانی باعث شد که به نوعی مجموعه فوتبالیست‌های مسجدسلیمان فراموش شوند. از سال 89 هم که این تیم مجددا وارد مسجدسلیمان شد، شاید نتوانستیم خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم و شاید هم خیلی ها بدون در نظر گرفتن توانایی‌شان، دوست داشتند وارد این تیم شوند. باید قبول کنیم فوتبال حرفه ای، و رقابت در آن نیز شدید است.
 
مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب با بیان این که نگاه ما فوتبالی است و قطعا می گوییم کسانی باید در این حرفه باشند که خاک خورده این رشته باشند، گفت: نگاه بومی داریم و قرار بر این شد که از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خودمان در تیم استفاده کنیم. واقعا نیز این را نشان دادیم و با همین تفکر هم آقای بختیاری‌زاده در مجموعه ما قرار گرفت. باید بپذیریم که بختیاری‌زاده بازیکن بزرگی بوده است و هیچ کس هم نمی تواند منکر این موضوع باشد.
 
وی ادامه داد: نگاه ما این بود که در فوتبال استان کسانی رشد ‌کنند که از ‌همین استان و آن هایی باشند که ظرفیتش را دارند. 10 ، 11 مربی استانی و سه چهار گزینه غیربومی برای مربیگری تیم مدنظر بودند که نهایتا به این جمع‌بندی رسیدیم که بختیاری‌زاده کارش را آغاز کند.
 
یزدی در ادامه با بیان این که ‌در خیلی از بخش های فوتبال نمی‌توان طبق برنامه پیش رفت و شاید یکسری برنامه ها در فوتبال پیش‌بینی نشده و نانوشته باشد، افزود: در کار اجرایی هم کم و کاستی‌ها و سلایقی وجود دارد و نگاه هر کسی به فوتبال متفاوت است. ما یک ارگان دولتی هستیم و ممکن است در روند کاری‌مان هم کمی فاصله زمانی ایجاد شود. به هر حال باید کمی تفکرات‌مان را به هم نزدیک کنیم.
 
وی بیان کرد: همان طور که گفتم تیم متعلق به کسی نیست و متعلق به هواداران با تعصب‌مان در جای جای کشور است و قرار است در بین شهروندان مسجدسلیمانی شور و نشاط ایجاد کند. همه نیز باید تلاش کنیم تا اگر نواقصی وجود دارد، برطرف کنیم و آن را به این معنا ندانیم که احیانا کسی به عمد در کار خللی ایجاد می کند.
 
مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب عنوان کرد: ‌تیم‌های بزرگ کشور نیز قطعا چنین مشکلاتی را دارند. به هر حال در یک خانواده ممکن است یکسری مشکلات به وجود بیاید که به مرور زمان حل می شوند. در حال حاضر هم آقای بختیاری‌زاده در حال انجام کارش است و مجموعه نیز همراه است و شاید در روزهای آینده شاهد این باشیم که در مجموعه ما مشکلی از نظر سخت افزاری و امکاناتی هم وجود نداشته باشد.
 
وی گفت: ‌کارکردن در تیمی که خیلی هوادار نداشته باشد، راحت است ولی در تیم هایی که هوادار آن بسیار است، واقعا تصمیم‌گیری سخت می‌باشد. در هر صورت هواداران ما هم خواسته‌هایی دارند و نمی توانیم بی تفاوت از کنار آن‌ها بگذریم. هواداران و مجموعه تیم قرار است، کنار هم کار کنند.
 
یزدی عنوان کرد: به هر حال یکسری گله‌مندی‌ها بختیاری‌زاده و یکسری گله‌مندی‌ها نیز ما داشتیم که البته در حال حاضر مشکل حل شده است و او به صورت قوی کار می کند. خواسته هوادار ما هم برد است.
 
وی بیان کرد: ‌آقای بختیاری‌زاده ابتدای فصل با نظر کمیته فنی به مجموعه ما اضافه شد و اکنون هم کار او توسط همین کمیته فنی، رصد می شود. به هر حال ما هزینه می کنیم و وقت می گذاریم و نباید کارمان باعث دل‌زدگی هواداران شود.
 
مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب افزود: قطعا هدف ما کمک به مجموعه باشگاه و دیدگاه‌مان این است که تیم در آرامش کار کند. ما یک خانواده هستیم که در کنار هم کار می‌کنیم و انتظارمان این است که اگر هم یک جایی کم و زیاد می شود، ‌آستانه صبر و تحمل‌مان بالاتر برود، چرا که هدف‌مان شخصی نیست.
 
وی با بیان این‌که قطعا جایگاه تیم باید تغییر کند، گفت: با شکست تیم پدیده در مسابقات جام حذفی، انگیزه تیم نیز بیشتر شده است. تمام تلاش مان این است که در جام حذفی مقام خوبی کسب کنیم. هر باشگاهی هم که تاسیس می شود، به طور حتم هدفش پیروزی است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به این مهم دست یابیم.
 
یزدی در پایان عنوان کرد: از مدیریت مناطق نفت خیز جنوب که همواره ما را مورد لطف و حمایت خودش قرار می دهد، قدردانی می کنم. همچنین از تمام هواداران و اصحاب رسانه که مانند یار دوازدهم ما را یاری می‌کنند، تشکر می کنم و امیدوارم با حمایت های این مجموعه بزرگ، شاهد موفقیت های روز به روز تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و صعود آن به لیگ برتر کشور باشیم.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار