شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶
تعداد زیادی از زائران به دلیل اختلال در صدور ویزا در مرز متوقف می شوند که ما نیز برای آن ها مکان مناسب اسکان جهت استراحت و ارائه ی خدمات لازم فراهم کرده ایم.
مهندس حمید رضا جهازی، مدیر کل موسسه ی اعتباری آرمان در جنوب غرب کشور از ایجاد و ساخت موکبی با عنوان موسسه اعتباری آرمان (تعاونی اعتبار وحدت) در مرز چذابه خبر داد وگفت: 7 روز از آغاز و ایجاد موکب جهت ارائه خدمات به زائران آقا اباعبدالله الحسین می گذرد.
وی افزود: این موکب شبانه روز در حال خدمات رسانی به زائران با اعطای مواد غذایی جهت صرف صبحانه، ناهار و شام می باشد. همچنین طبق برنامه ای که صورت گرفته بود بنا شد که شبانه روز برای 600 نفر مواد غذایی مهیا شود، این آمار با توجه به حجم گسترده زائران روزانه در حال افزایش است.
جهازی از دیگر خدمات موکب موسسه اعتباری آرمان (تعاونی اعتبار وحدت) خبر داد و گفت: اعطای کتابچه های ادعیه در بین زائران، قرائت هر روزه زیارت عاشورا، مراسم نوحه خوانی و سینه زنی با حضور مداح اهل بیت و ... دانست.
وی تصریح کرد: طبق نشست و جلسات پیاپی که با مدیران و صاحب نظران صورت گرفت، برآوردشد: مرز چذابه با توجه به سردی هوا و افت دما در شب، با کمبود پتو برای زائران مواجه است، که خوشبختانه موکب موسسه ی آرمان تعداد زیادی پتو تهیه و در اختیار زائرین قرار داده است.
مدیر کل موسسه ی اعتباری آرمان در منطقه جنوب غرب کشور با بیان این نکته که موکب موسسه اعتباری آرمان تا 5 روز پس از اربعین پذیرای زائرانی است که از کربلا باز می گردند افزود: خدمات شبانه روزی ما با تعداد بالغ بر 45 نفر از خادمین اباعبدالله الحسین پیگیری می شود و توانسته ایم بجز نیروهای خدوم و کارکنان موسسه اعتباری آرمان از نیروهای بومی منطقه از شهرهای سوسنگرد و بستان نیز کمک بگیریم تا خدمتی در خور شان زائرین اربعین حسینی ارائه دهیم.
جهازی در پایان افزود: بی شک خدمت به ابا عبدالله الحسین و زائرین این امام مظلوم وظیفه همه ارگان ها ، نهاد ها و مردم است. پیاده روی اربعین حرکتی معنوی است که هر کس در حد توان خود باید در هر چه با شکوه تر برگزار شدن این رویداد کمک کند. دغدغه ما نیز کمک رسانی و خدمت به زائرین است. امید است که مورد قبول حضرت حق، امام مظلوم شیعیان و همه شهدای در راه حق قرار گیرد.

برچسب ها: ارمان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار