اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
شوشان | خبرنگار: مریم جلودارپور:
دوچرخه‌سوار ایران‌گرد گفت: با تهیه پوستر شهدای مدافع حرم شهرهای مختلف ایران می‌خواهم نشان دهم همه مردم کشور با هم برابر و برادرند و هیچ‌کس نمی‌تواند میان آنها تفرقه اندازد.

محمد آقامیربابایی اظهار کرد: به منظور ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری و کمک به صنعت گردشگری، همچنین شعار دوچرخه به جای ماشین و حفظ محیط‌زیست، از 8 خرداد شروع به رکاب زدن کردم.

وی گفت: تاکنون از 9 استان کشور عبور کرده‌ام و قصد دارم به تمام استان‌های ایران شهر به شهر با دوچرخه سفر کنم.

این دوچرخه سوار مازندرانی افزود: در این مدت به شهرهایی که سفر کرده‌ام عکس شهدای مدافع حرم شهرهای مختلف را جمع‌آوری و به صورت یک پوستر تهیه کرده‌ام و به هر شهر که وارد می‌شوم پوستر شهدای مدافع حرم شهرهای مختلف، به علاوه همان شهر را به مسؤولان هدیه می‌دهم.

وی که اهل بابلسر است هدف خود را اجرای فرمان مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: هدف من همان پیام مقام معظم رهبری در راستای ترویج ورزش‌های همگانی، کمک به صنعت گردشگری، زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.   

این دوچرخه‌سوار پیرامون تهیه پوستر شهدای مدافع حرم شهرهای مختلف اذعان داشت: با تهیه پوستر شهدای مدافع حرم شهرهای مختلف ایران می‌خواهم نشان دهم همه مردم اعم از ترک‌ها، کردها، لرها، عرب‌ها و... با هم برابر و برادرند و هیچ‌کس نمی‌تواند میان آنها تفرقه بیندازد.

آقامیربابایی خاطرنشان کرد: از مردم و مسؤولان خواهش دارم نه فقط من، بلکه همه ورزشکاران را حمایت کنند زیرا که ورزش یکی از مقوله‌های مورد توجه مقام معظم رهبری است و هم اینکه می‌تواند روحیه نشاط و شادابی را در مردم افزایش دهد.  

به گزارش خبرگزاری فارس، این دوچرخه‌سوار مازندرانی که 40 سال دارد برای دومین‌بار است که شهرهای ایران را رکاب می‌زند.

وی سه سال پیش 22 استان کشور و جزیره کیش و قشم را رکاب زده است.

او که شوشتر را برای حرکت به سمت ملاثانی و بعد اهواز ترک کرد در ایام اربعین قصد دارد به کربلا مشرف شود و پس از بازگشت دیگر شهرهای ایران را رکاب بزند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار