شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۰۱۴
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
مهندس ابراهيم ايدني مدير كل بنادر و دريانوردي هرمزگان امروز طي آييني جاي خود را به مهندس عفيفي پور واگذار نمود.



مهندس ابراهيم ايدني ، مدير كل بنادر و دريانوردي استان هرمزگان امروز طي آييني جاي خود را به مهندس عفيفي پور واگذار نمود.

به گزارش شوشان ، مهندس ابراهيم ايدني كه از نوابغ  حوزه دريايي و بندري كشور به شمار ميرود پس از ٣٣ سال خدمت خالصانه و صادقانه از صنعت حمل و نقل دريايي كشور خداحافظي نمود.

وي كه بزرگ شده شهرستان رامهرمز بوده ، با عملكردي منحصربفرد در طي سالهاي طولاني خدمت خود در بندر خرمشهر ويران شده پس از جنگ و بندرامام خميني    زخم خورده از ٨ سال جنگ تحميلي ، به راستي ابرمرد حوزه دريايي كشور بوده و اقدامات بي نظير وي در ارتقاء جايگاه بنادر استان خوزستان رابه هيچ عنوان نمي توان ناديده گرفت.

تلاشهاي مثمرثمر مهندس ايدني براي بازسازي بندر خرمشهر و همچنين مبدل نمودن بندر امام خميني (ره) به بزرگترين منطقه ويژه اقتصادي كشور ، پيشرو نمودن بنادر استان خوزستان طي سالهاي ٨٧ تا ٩٢ در جذب سرمايه گذاري بخش خصوصي در بدترين شرايط اقتصادي كشور ، توسعه فيزيكي بنادر استان و افزايش ظرفيت كالا و كشتي ، تنها موارد بسيار اندكي از اقدامات ماندگار اين بزرگمرد مي باشد.

مهندس ابراهيم ايدني در ابتداي سال ٩٣ با ورود به  استان هرمزگان نيز در زماني حدود ٢.٥ سال ، چهره ركود را از بزرگترين بندر تجاري كشور زدوده و با درايت و تدبير ستودني خود، توانست شرايط بسيار كم نظيري را در دوران پسابرجام  و در راستاي اهداف دولت تدبير و اميد بر بنادر استان هرمزگان حاكم نمايد. افتتاح  طرح هاي توسعه بندر شهيدرجايي، بازگشت حدود ٢٠ خط كشتيراني بين المللي، اصلاح رويه ها و فرايندهاي اجرايي، افزايش ظرفيت بندر و ترافيك كالا و كشتي ، توسعه صنعت گردشگري و مسافري دريايي ،...از جمله  اقدامات ارزنده اين مدير تلاشگر و خدمتگزار بوده است كه طي اين مدت كوتاه ، بنادر استان هرمزگان را به بهشت سرمايه گزاران مبدل نمود كه بارها از سوي مقامات ارشد دولت به آن اذعان شده است.


يكي از ويژگي هاي منحصربفرد مهندس ايدني، تربيت مديران جوان و تحصيلكرده خوزستاني است كه هم اكنون در ساير بنادر و سازمان بنادر و دريانوردي بعنوان مديراني جوان و متخصص درحال خدمت بوده و افتخار شاگردي در مكتب مديريتي وي را دارند.

بي شك اغراق نخواهد بود كه مهندس ابراهيم ايدني را مرد تكرار نشدني حمل و نقل دريايي كشور ناميد، مردي كه تواضع، خوشرويي، تلاشگري و عشق خدمت به مردم را مي توان از بارزترين خصوصيات وي نام برد.

مردم استان خوزستان ضمن قدردان بودن از سالها تلاش بي وقفه مرد دريادل خستگي ناپذير خوزستاني ،انتظار دارند همانگونه كه بارها و بارها چه با زبان و چه با اهداي نشان ها وعناوين متعدد از اين مرد اسوه تلاش و خدمت تقدير بعمل اورده و بر شايستگي و مدبر بودن وي صحه گذاشته شد، دولت تدبير و اميد كماكان از تجربيات وي در حوزه حمل و نقل دريايي كشور به نحو شايسته اي بهره گيري نمايد.

سايت خبري - تحليلي شوشان براي اين بزرگمرد خوزستاني كه باعث افتخار و مباهات هم استاني هاي خود مي باشد  سرافرازي و عزت روافزون در خدمتگزاري به نظام مقدس جمهوري اسلامي را از خدواند منان مسئلت دارد.




comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
انتشار یافته: ۱۳
comment
comment
فداي رهبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
comment
0
0
comment خداحافظ مرد انقلابي تشكر بابت همه زحمت هاي كه براي استان خوزستان و هرمزگان كشيدي پنجه طلايي تو قلب ما جا داري
comment
ن ف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
comment
0
0
comment باميد آنكه وزير محترم دكتر آخوندي بتواند اين سعادت نصيبش بشود از تجربيات شما استفاده كند كه خداوكيلي اگر استفاده نكند ضرر كرده در قبال مردم بخصوص حوزه دريايي اين انسان عملياتي بود زحمتكشي كه اجازه نمي داد عملكردش در رسانه ها منعكس شود درود بر تو مندس ايدني
comment
مريم محمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
comment
0
0
comment انسان شريف و ولايتي مثل مهندس ايدني كم هست
آقاي ايدني نيازي به تعريف من ندارد .خدا به همراش
comment
يادگاران روح الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
comment
0
0
comment ‎
آقاي ابراهيم ايدني
برادر بزرگوارمان
چه غرورآفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، بیش از سی و سه سال از بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و درجهت تحقق اهداف سازمان، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همسنگران از جان و مال خود گذشتند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران می سپارند.
اکنون که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید، شایسته است از زحمات بی دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در طول مدت خدمت تشکر وقدردانی نموده، توفیق روزافزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نمائیم.
امید است در پرتو عنایات حق همواره در کلیه شئون زندگی موفق ومؤید باشید.
جمعي از رزمندگان و همرزمان شما
comment
خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
comment
0
0
comment شوشان تيتر قشنگي زدي
خداحافظ مردي از جنس دريا
خداحافظ پنجه طلايي استان قهرمان خوزستان
هركجا هستي خدا حافظ و نگهدارت باشد تو قلب ما جا داري
comment
كارمند بندر رجايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
comment
0
0
comment خداحافظ آقاي ايدني هيچ وقت فراموش تان نمي كنيم ممنون كه تو اين ٣ سال بندر رجايي از اون وضعيت در اوردي سپاس سپاس سپاس و بدرود استاد
comment
محمد كردي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
comment
0
0
comment اين مرد نمونه اس ايدني تكرار شدني نيست
comment
حسين رضايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
comment
0
0
comment افتخار ما خوزستاني ها هستيد جناب مهندس ايدني خيلي دوست داريم هر جا هستي سلامت و تندرست باشي
comment
همکارشون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
comment
0
0
comment آقا ایشون کی تو اداره کل حضور داشتن که شما فهمیدین نابغست. کلا یه روز در ماه حضور داشتن. استفاده از بازنشسته ها تو پستهای مديريتى یعنی عقبگرد سیستم. سازمان بنادر شده مدرسه پیرمردا. دو سال یه سفره ای پهن بود [...]و [...]و رفت. خدا کنه حداقل یه نفر ازش راضی باشه. منظورم اصلا اونی که داشت از سازمان اخراج میشد آوردش کردش بازرس خودش نیستا. اون آقا مثل تسوکه بود که علامت مامور مخصوص حاکم بزرگ رو نشون میداد. خداوند ایشاله جزاشونو به خودشون برگردونه. ایشاله که پخش میشه
comment
همكار قديمي مهندس ايدني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
comment
0
0
comment اين مرد عشق به خدا ايدني انسان بزرگيه خدا حفظت كنه برادر خيلي زحمت كشيدي براي سازمان انشالله كه هميشه سربلند باشي
comment
رومزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
comment
0
0
comment مردم رامهرمز به ابرمردان متخصص خود همچون خاندان ایدنی، خاندان بهمنی، خاندان کلانتر و ... افتخار می کنند. انشاا.... خدا نگهدارشان باشد.
comment
ايرانى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
comment
0
0
comment اى كاش چند مدير ديگر همچون مهندس ايدنى در كشور بود ايشان پس از ٣٣ سال خدمت صادقانه و كار،در شرايط سخت، با تلاش و پشتكار بى بديل چه در خرمشهر و چه در بندر امام خمينى و شهيد رجايى ثابت كرد هنوز مردانى هستند كه براى سربلندى ايران وايرانى در دنيا،مى كوشند.ان شاالله ايشان الگويى باشند براى مديران ديگر،
ضمن تشكر از زحمات فراوان مهندس ايدنى ، برايشان سلامتى و موفقيت روزافزون در تمامى مراحل زندگى راارزومندم
خسته نباشى دلاور ، خدا قوت پهلوان
comment
خانواده سازمان بنادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
comment
0
0
comment خدمت خالصانه؟؟؟
فعلا که [...]ها و [...]ایشون در اومده و [...]شدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار