شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۰۵۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
خصلت رفتاری استاندار خوزستان و ماجرای تصویر دست به سینه شریعتی مقابل وزیر نیرو / لزوم نقد رویکردها و گذر از نقدهای سطحی
همزمان با سفر رییس جمهور به خوزستان، انتشار تصویری از مراسم بهره برداری...



شوشان: در هفته ای که گذشت ، همزمان با سفر رییس جمهور به خوزستان، انتشار " تصویر برش داده شده " مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی غدیر در اهواز ، که در آن استاندار دست به سینه در مقابل وزیر نیرو ایستاده بود، موجی از انتقادات را برانگیخت.

بی شک ، این نوع انتقادات به یک عکس ، در زمره نقدهای منطقی و عاقلانه نسبت به عملکرد دولت و یا نماینده دولت در استان نیست و نامی جز تخریب بر آن نمی توان نهاد ؛ تخریبی که واکنش های احساسی را در شبکه های مجازی برانگیخت و مطالب توهین آمیزی نیز ذیل آن منتشر شد.  بخش اعظم چنین واکنش هایی ، هدایت شده از سوی مخالفین است و هر چه به انتخابات نزدیک تر می شویم این نوع تخریب ها بیشتر می شود. تاثیر چنین تخریب هایی ، نادیده گرفته شدن انتقادات سازنده نسبت به عملکرد رییس جمهور و استاندار خوزستان است ؛ انتقاداتی که بحق است اما در سایه موج تخریبی و احساسی ، پنهان می ماند و مجال بروز نمی یابد.

کپی و انتشار گسترده اعتراض به عکس استاندار خوزستان ، اعتراض و انتقاد علمای استان به عملکرد وزیر نیرو و عدم استقبال از رییس جمهور را کمرنگ کرد و موجب شد نظرها صرفا به یک عکس معطوف شود ؛ تصویری که بیش از آنکه نشان دهنده تعظیم و اطاعت بی چون و چرای شریعتی به وزیر نیرو باشد ، نشان دهنده ویژگی و خصلت رفتاری استاندار دارد. 

مسئولین نیز همچون عامه مردم ، یک سری خصلت های رفتاری دارند و استاندار خوزستان هم از این دایره خارج نیست. شوخی و مطایبه های مقتدایی استاندار سابق و تسبیح به دست گرفتن شریعتی در مصاحبه های تلویزیونی و ... از جمله خصلت های رفتاری دو استاندار خوزستان است که هر چند انتقاداتی نسبت به این نوع رفتارها در جایگاه یک مسئول وارد است اما نمی توان بر اساس آن دست به تخریب زد. 

 بهتر است به جای روی آوردن به چنین انتقادات سطحی ، رویکردهای مدیریتی استاندار در این مدت و همچین عملکرد روحانی در این چند سال با آمار و ارقام کارشناسی شده ، ارزیابی و قضاوت شود ؛ در این صورت است که نقدها نه تنها مورد پذیرش مردم قرار می گیرد و انگ تخریب از آن برداشته می شود بلکه سبب اصلاح رویکردها نیز می شود. تاکنون نیز افراد نزدیک به استاندار نقدهایی در رابطه با سفرهای شهرستانی و همچنین نوع رویکرد مدیریتی شریعتی ارائه کرده اند. از این دست نقدها کم نیست و شایسته است اگر نقدی می شود از دایره انصاف خارج نشود و به سمت تخریب نچرخد.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۶
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
comment
0
0
comment تسبیح آقای استاندار تبرک است
اگر به دست کسی افتاد
یا در زمان افتتاح پروژه به روبان خورده
یا آقای استاندار به گردن کسی انداخته
همای رحمت بر شانه هایش خواهد نشست
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
comment
0
0
comment همه مسئولان ما مقدس هستند و باید در برابرشان [...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
comment
0
0
comment ما خوزستانی هایی که دوده نفت و آب گل آلود می خوریم [...]مدیران تهرانی هستیم در خاک پاک خوزستان در برابرشان[...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
comment
0
0
comment [...] تشنگی حواس آدم رو می بره
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
comment
0
0
comment چی شده در استان خوزستان که حرمت به بزرگتر گذاشتن و جواب احوالپرسی را دادن هم جرم است؟!!!!
comment
خلیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
comment
0
0
comment اگر کس از نزدیک با این انسان شریف و بزرگوار آشنایی داشته باشد متوجه خواهد شد که آقای استاندار انسانی بسیار مومن خوش برخورد وگره گشاوبا کوچک وبزرگ برخورد کریمانه دارد او بودن تکبر و مودب با مراجعین در آزمایشگاه شخصی رعایت افراد بی بضاعت و همچنین برخورد صمیمانه با همکاران در دانشگاه انسانی به تمام معنا میباشد و دست به سینه گذاشتن یکی از خصلتهای ما ایرانیان می باشدجهت احترام به اشخاص . داستان نماز خواندن اهل تسنن بصورت دست به سینه از میراث ما ایرانیان به خلیفه اول می باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار