شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

جمعه ٢٨ آبان ماه ١٣٩٥ دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به همراه دکتر علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان و مجتبی اورکی مدیر روابط عمومی دانشگاه با حضور در پایانه مرزی چذابه از نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین اربعین حسینی بازدید کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این بازدید با حضور در بخشهای مختلف تدارک دیده شده در قالب بیمارستان صحرائی مستقر در مرز چذابه، ضمن تشکر از زحمات پرسنل تلاشگر دانشگاه که جهت تامین سلامت زائرین نهایت تلاش خود را به کار می گیرند، در خصوص روندهای رسیدگی به بیماران و مراجعین و نیز کمبودها و نواقص مواردی را مطرح نمود.

ایدنی در این بازدید از درمانگاه برادران و خواهران، آزمایشگاه سیار، اتاق عمل سیار، کلینیک دندانپزشکی سیار و همچنین پایگاه مراقبت های بهداشتی مستقر در پایانه مرزی چذابه بازدید نمود.

گفتنی است در این بازدید، کارشناسان مسئول بخشهای مختلف، گزارشات کاملی در خصوص آمار مراجعین و نوع خدمات ارائه شده به آنها را به رئیس دانشگاه ارائه نمودند.

لازم به ذکر است در پایان بازدید نیز، دکتر ایدنی و دکتر خدادادی با حضور در جلسه قرارگاه ستاد اربعین حسینی در مرز چذابه به ریاست دکتر حسین زاده معاون سیاسی-اجتماعی استانداری خوزستان، نکات کلیدی و مهم در حوزه های مختلف کاری مرتبط را به منظور ارائه خدمات باکیفیت تر و بهتر به زوار اباعبدالله الحسین(ع) یادآور شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار