شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون وعضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی همراه با دکتر ایرج نظری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز از بخش های بیمارستان جدیدالاحداث شهید دکتر بقایی ٢، بخش جدید  اعصاب و روان بیمارستان گلستان و مرکز تازه تأسیس فوق تخصصی پیوند مغز استخوان بیمارستان شفا بازدید کردند.

در این بازدید، دکتر نظری گزارشی ازمراحل ساخت، آماده سازی و تجهیز این سه پروژه درمانی مهم ارائه کرد و گفت: فاز اول بیمارستان شهید دکتر بقایی ٢ شامل ١٦٠ تخت بیمارستانی بوده که آماده افتتاح است و ان شاء الله در صورت معرفی و شروع بکار نیروهای تخصصی وپشتیبانی بلافاصله فاز اول بیمارستان افتتاح خواهد شد.

نظری بیان داشت: روند تکمیل فاز دوم بیمارستان شهید دکتر بقایی ٢ بصورت شبانه روزی در حال پیشرفت است و ان شاء الله تا قبل از پایان سال ٩٥ این فاز نیز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: این فاز شامل ٢٥٠ تخت بیمارستانی خواهد بود که در مجموع این بیمارستان با بیش از ٤٠٠ تخت پاسخگوی نیازهای بیماران خواهد بود.

وی افزود: بخش اعصاب وروان بیمارستان گلستان و همچنین مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان شفا نیز بطور کامل آماده ی بهره برداری می باشد.

در ادامه دکتر همایون یوسفی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات صورت گرفته در راه اندازی این بیمارستان و بخش ها گفت: راه اندازی این سه مجموعه کارهایی بزرگ است که درمدتی کوتاه انجام شد و من بسیار متاسفم که درسفر رئیس جمهور به استان این سه  کار بزرگ مورد بی مهری قرار گرفته و توسط دکتر روحانی افتتاح نشدند.

 یوسفی بیان داشت: در این بازدیدها متوجه شدم که در این مدت کوتاه مسئولین دانشگاه برای راه اندازی این سه مجموعه بطور شبانه روزی تلاش کرده اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار