شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴

 

شوشان: معاون حفاظت و امور اراضی اداره كل منابع طبیعی استان خوزستان گفت: با نظارت های انجام گرفته، زمین خواری از منابع طبیعی خوزستان كاهش چشمگیر یافته است و در سال گذشته هیچ گونه مورد زمین خواری در استان گزارش نشده است.

به گزارش شوشان، عبدالكریم حردانی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در سال گذشته زمین خواری در منابع طبیعی استان انجام نشده اما بزرگ ترین زمین خواری كه در سال های پیش در استان اتفاق افتاد در منطقه خرمشهر و دشت آزادگان بوده است .

وی گفت: زمین خواری كه در خرمشهر و دشت آزادگان انجام گرفت در سطح وسیعی افزون بر 800 هزار هكتار بود كه با كمك دستگاه قضایی و شورای حفاظت استان این زمین ها باز پس گرفته شد.

این مقام مسوول بیان داشت: در سال گذشته قطعه های كوچك زمین توسط تعدادی از كشاورزان برای كشاورزی و زیر كشت بردن بدون مجوز مورد استفاده قرار گرفت كه آن ها نیز باز پس گرفته شد.

حردانی افزود: كشاورزانی كه قصد كشاورزی درزمینی را دارند باید با اداره كل منابع طبیعی هماهنگی كنند و پس از گرفتن مجور زمین مورد نظر را زیر كشت ببرند و به طور حتم این اداره كل همكاری لازم را با كشاورزان به عمل می آورد.

معاون حفاظت و امور اراضی اداره كل منابع طبیعی استان افزود: در حال حاضر زمین هایی كه در حومه شهر قرار دارند از ارزش زیادی برخوردارند و بیشتر مورد زمین خواری قرار می گیرند واز این رو باید تحت نظارت بیشتر قانونی قرار بگیرند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار