اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اربعین حسینی نمایانگر وحدت و برادری بین همه عاشقان حضرت امام حسین (ع) است.

آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: عشق حضرت امام حسین (ع) در دل ملت ایران و مردم ولایتمدار خوزستان وجود دارد.

وی در ادامه به بیان نمونه ای از عشق مردم خوزستان به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و افزود: مردم ولایتمدار و شهیدپرور مناطق ملاشیه، عین دو حرکتی را به سمت کربلا آغاز کردند که در بین راه اهالی حمیدیه، سوسنگرد و بستان تنیز همراه انها شدند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه بیان کرد: یکی از ویژگی های مردم خوزستان این است که میزبان زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند و هم مشایعت کننده و هم خود زائر هستند.

وی در ادامه پیاده روی چند هزار نفری مردم اهواز در اربعین را بیانگر عمق ولایتمداری وفاداری و تجدید بیعت با نهضت حسینی دانست و عنوان کرد: این حرکت پیام آور وحدت و برادری بین همه عاشقان حضرت امام حسین (ع) است.

آیت‌الله کعبی انسجام، صبر و مقاومت در مقابل استکبار جهانی را از دیگر ویژگی‌های پیاده روی اربعین عنوان کرد و گفت: این اقدام حرکت به سمت پیشرفت و حل مشکلات مردم است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری زیارت اربعین را دارای ظرفیت تمدن سازی معرفی کرد و گفت: این حرکت نمایانگر وحدت، اخوت و میزبانی در میان همه عاشقان امام حسین (ع) است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار