شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
یکی از جانبازان شیمیایی دوران هشت سال دفاع مقدس پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت آسمانی شد.

یکی از جانبازان شیمیایی دوران هشت سال دفاع مقدس پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت به آسمان پر کشید و میهمان همرزمان شهیدش شد.

این جانباز که جمعه باندری فرزند علمدار نام دارد در تاریخ 19 تیر ماه سال 1367 در منطقه پنجوین عراق بر اثر استفاده دشمن بعثی از گاز شیمیایی به مقام جانبازی نائل شد.

این رزمنده دلیر اهل شهرستان هفتگل که از ناحیه ریه دچار مجروحیت شده بود پس از سال‌ها دوری از همرزمان و دوستان شهیدش سرانجام در آستانه اربعین حسینی میهمان آنان شد.

پیکر مطهر این جانباز شیمیایی دوران هشت سال دفاع مقدس همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در شهر شهدای عملیات والفجر مقدماتی تشییع شد.

در این آئین اقشار مختلف مردم حضور داشتند و پیکر مطهر این دلیرمرد بر دستان همشهریان شهید مسعود آرزمند، شهید عبدالرضا قبلی و شهید عزت‌الله اگدرنژاد  تشییع و تا دروازه‌های بهشت بدرقه شد.

پس از برگزاری آئین تشییع پیکر مطهر جانباز دفاع مقدس در گلزار شهدای شهر هفتگل و در کنار شهیدانی چون شهید رحیم رحمانی، شهید غلامحسین قراچه، شهید کوروش مکوندی و شهید رمضان لجمارک آرام گرفت.

شهرستان هفتگل 253 شهید والامقام به آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده است که سردار شهید شکرخدا بهمنی، سردار شهید علی رضا داوودی، سردار شهید کرم سیاهپور، سردار شهید مصدق طاهری، سردار شهید محمدکریم ممبینی، سردار شهید غلامعباس عباسی مکوند و سردار شهید سید عیسی موسوی از آن جمله هستند.

شهید حسین ممبینی، شهید بهمن درویشی، شهید مهدی بهرامی و شهید محمد اصلانی از جمله جوانان برومند هفتگل هستند که پس از دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار