يكي از سرنشينان خودرويي كه از روي پل عبور مي كرده گفت: خيلي سريع اين اتفاق افتاد. در ماشين باز شد و زني از آن بيرون افتاد. ماشين ها چنان سرعت داشتند كه هيچ كدام نتوانستند سرعت خود را كنترل كنند. به گفته اين شاهد عيني 3 خودرو از روي زن جوان عبور كردند...

"> ماجرای قتل بر روی پل سوم اهواز
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۳

يكي از سرنشينان خودرويي كه از روي پل عبور مي كرده گفت: خيلي سريع اين اتفاق افتاد. در ماشين باز شد و زني از آن بيرون افتاد. ماشين ها چنان سرعت داشتند كه هيچ كدام نتوانستند سرعت خود را كنترل كنند. به گفته اين شاهد عيني 3 خودرو از روي زن جوان عبور كردند...

شوشان به نقل از نشریه راوی: در این چند هفته ای که گذشت حوادث حول محور بانوان چرخید و اتفاقاتی تلخ برای چند زن و دختر رقم خورد. چند هفته پیش جسد یک زن در رامشیر پیدا شد. این زن که همسرش در زندان بسر می برد بر اثر اصابت چاقو بر رگ گردن به قتل رسید. در رامهرمز نیز یک زن بر سر مبلغ یارانه توسط شوهرش کشته شد. مرد جوان پس از دستگیری به قتل اعتراف و دلیل خود از این جنایت را پرداخت نشدن یارانه همسرش توسط پدر او عنوان کرد. در کنار این دو قتل ، در اهواز نیز حادثه ای تلخ برای دختری جوان رخ داد که ابعادی از چرایی آن آشکار نشده و قاتل یا قاتلین هنوز به چنگال قانون نیفتاده اند.

اهواز/ جمعه 31 شهریور ماه : حدود ساعت دو بعدازظهر در اهواز كمتر كسي از شدت گرما بيرون از خانه است. براي يك روز تعطيل و جمعه ، خلوتي شهر دو چندان مي شود. آن روز منشی بیمارستان آریای اهواز در حال بازگشت از بيمارستان بود. بيمارستان در جوار بازارچه مرو در كيانپارس واقع شده است. او مي خواست از بيمارستان به خانه اش در منطقه سلطان منش اهواز برود. درست رو به روي بازار مرو سوار بر خودروي پرايد نقره يي رنگي شد اما اين سوار شدن كه قاعدتا بايد تا فلكه چهار شير به طول مي انجاميد در نيمه راه نيمه تمام ماند. روي پل سوم اهواز كه فلكه چهارم كيانپارس و فلكه پنج نخل را به هم متصل مي كند او از خودروي پرايد به بيرون پرت شد و حادثه تلخي رقم خورد.

شاهد اول : يكي از بيماران بيمارستان آريا ديده است كه روز 31 شهريورماه منشی بیمارستان پس از خروج از محل كار سوار يك دستگاه خودروي پرايد نقره يي هاچ بك شده است.

شاهد دوم : يكي از سرنشينان خودرويي كه از روي پل عبور مي كرده گفت: خيلي سريع اين اتفاق افتاد. در ماشين باز شد و زني از آن بيرون افتاد. ماشين ها چنان سرعت داشتند كه هيچ كدام نتوانستند سرعت خود را كنترل كنند. به گفته اين شاهد عيني 3 خودرو از روي زن جوان عبور كردند.

شاهد سوم : منشی 35 ساله بیمارستان آریا در حال جرو بحث با سرنشینان خودرو بود و پس از آن دیدم که به بیرون پرت شد.

چند فرضیه : در حالي كه اينك حدود يك ماه از وقوع اين حادثه سپري شده است و نمي توان تصادف منجر به مرگ اين دختر جوان را يك حادثه تلقي كرد چند فرضيه درباره مرگ او همچنان به قوت خود باقي است. فرضيه اول آن است كه این دختر توسط سرنشينان پرايد ربوده شده و پس از آنكه سرنشينان قصد آزار و اذيت او را داشتند و مقاومت او را ديدند، وي را از خودرو به بيرون پرت كرده اند.

با توجه به اينكه اين پرايد مسافت كوتاهي را طي كرده و سپس این دختر از خودرو پرت شده فرضيه يي ديگر نيز مطرح است كه به نظر قوي تر مي آيد. اينكه اتفاقاتي كه در خودرو افتاده و صحبت هايي كه زده شده ترس آزار و اذيت يا هر حادثه يي ديگر را به منشی بیمارستان القا كرده و او ترجيح داده قبل از هر اتفاقي خود را از خودرو پرت كند.

واکنش رییس کل دادگستری : الفت رییس دادگستری استان خوزستان در این باره گفت : هنوز مشخص نیست که آیا دختر جوان خودش خود را به بیرون از خودرو پرت کرده یا اینکه توسط سرنشینان خودروی پراید به بیرون پرت شده است.

وی افزود : متاسفانه سرنخ هایمان برای شناسایی متهمان معدود و کم است با این حال در حال بررسی تصاویر دوربین هایی که در محل و مسیر اتومبیل ها بودند هستیم ضمن اینکه خودروهایی که در آن روز و آن ساعت در خیابان مورد نظر در حال تردد بودند را شناسایی کرده ایم.

رییس دادگستری استان خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا وجود دوربین های کنترل و ثبت تخلفات در سطح استان نمی توانست در اینچنین مواقعی کمک شایانی به پلیس باشد، گفت : ما در سطح استان 64 دوربین داریم که نزدیک به دو سال است در حال فعالیت است. ضمن اینکه ادارات، موسسات و بانک های خصوصی هم هستند که از دوربین های مداربسته استفاده می کنند و تصاویری که در این دوربین های ضبط می شود می تواند کمک زیادی برای شناسایی هر چه سریع تر متهمان باشد.

واکنش پليس آگاهي : سرهنگ حفيظ الله خواجوي فرمانده پليس خوزستان از پيگيري مداوم نيروهاي پليس در رابطه با چگونگي مرگ مرموز منشي آزمايشگاه بيمارستان آرياي اهواز خبر داد. وي اظهار داشت: پليس اين موضوع را رها نكرده و به جد به دنبال شناسايي و دستگيري متهمان هستيم. وي افزود: با به كار گرفتن كارآگاهان ويژه و استفاده از نرم افزارهاي جديدتر تصميم داريم به هر ترتيب شماره پلاك این خودرو را شناسايي كرده و اين معما را با استفاده از آن حل كنيم.

سرهنگ خواجوي با اشاره به اينكه در فيلم هاي دوربين شاهد اين تصاوير هستند كه خودروي پرايد مسافتي را طي كرده و سپس در خودرو باز شده و دخترك به بيرون پرت شده است، گفت: ما فيلم هاي ثبت شده را بارها بررسي كرده و باز هم مورد بررسي قرار مي دهيم تا جايي كه موفق به شناسايي و دستگيري سرنشينان خودرو شويم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار