شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز، دکتر همایون یوسفی نماینده مردم اهواز،حمیدیه، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به همراه دکتر ایرج نظری معاون درمان و دکتر سید احمد دکتر یوسفی در بازدید از چند پروژه بیمارستانی: بسیار خوشحالم که در این مدت کارهای بزرگی صورت گرفته استحسینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از پروژه های بیمارستانی در دست احداث دانشگاه شامل ساختمان جدید بیمارستان ابوذر، بیمارستان سوانح و سوختگی پادادشهر و نیز زمین اختصاصی بیمارستان 2000 تختخوابی اهواز بازدید کرد.

یوسفی در حاشیه این بازدید بیان داشت: این بازدیدها بهتر از هر چیزی، ما را در جریان پیشرفت کارها و میزان خدمت به مردم قرار می دهد.

وی افزود: بسیار خوشحالم که در این مدت کارهای بزرگی صورت گرفته است؛ لازم است همه ما در کنار هم از فرصت های موجود برای خدمت بیشتر و شایسته تر به مردم استفاده کنیم.

نماینده مردم اهواز،حمیدیه، کارون و باوی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: لازم است در کنار ساختمان جدید بیمارستان ابوذر، ساختمان بیمارستان فعلی نیز مورد بازسازی اساسی قرارگیرد و در جهت اجرای برنامه های بهداشتی و درمانی دانشگاه استفاده شود.

یوسفی درخصوص بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز گفت: این پروژه با حدود 70 تخت بیمارستانی، جایگاه ویژه ای در بخش درمانی استان و در زمان بحران خواهد داشت و تمام سعی ما این است که این مرکز را به یکی ازمهمترین مراکز درمانی کشور در این زمینه تبدیل کنیم.

 

همچنین دکتر ایرج نظری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این بازدید به ضرورت راه اندازی بیمارستان ابوذر اهواز اشاره کرد و گفت: با افتتاح  این بیمارستان که در آینده نزدیک صورت خواهد پذیرفت، مشکل کمبود تخت اطفال و نیز بخش های ویژه شامل ICU و  CCU رفع خواهد شد.

وی با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای احداث بیمارستان 2000 تختخوابی اهواز و بیان اینکه توسعه ی فضای فیزیکی بیمارستان ها شرط اساسی ارائه ی خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان است، افزود: از تمام ظرفیت های انسانی، منابع مالی و همراهی با نمایندگان مردم استان در مجلس جهت خدمت هر چه بهتر به مردم و رفع نیازهای آنان استفاده خواهیم کرد و امیدوارم در فرصت باقی مانده بتوانیم رضایت مردم عزیزمان را فراهم کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار