شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
با انجام مسابقات و المپیادهای درون مدرسه ای دانش آموزان ورزشکار و با استعداد برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب می شوند و پس از شناسایی توسط فدراسیون ها ، می توانند در تیم های ملی عضو شوند.
مدیرکل ورزش و جوانان کشور اظهار کرد: برگزاری المپیاد های درون مدرسه ای باعث شناسایی دانش آموزان ورزشکار و سوق دادن آنها به سمت ورزش قهرمانی می شود.

به گزارش شوشان، فرامرز کیانی زاده با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با نیروهای انسانی جوان و با استعدادی که دارد از ارکان ورزش در کشور به شمار می آید، گفت:  دانش آموزان سرمایه ورزشی کشورهستند و برای اینکه نسلی سالم  و بانشاط داشته باشیم باید ورزش در مدارس را تقویت کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان اضافه کرد: استعدادهای ورزشی کشور از بین دانش آموزان در مدارس کشف می شوند و با انجام مسابقات و المپیادهای درون مدرسه ای دانش آموزان ورزشکار و با استعداد برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب می شوند و پس از شناسایی توسط فدراسیون ها ، می توانند در تیم های ملی عضو شوند. 
کیانی زاده گفت:  در حال حاضر کارهای مشترک زیادی بین اداره کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش انجام می شود و ارتباط بسیار خوبی بین دو مجموعه وجود دارد و معتقد هستیم که هر وقت آموزش و پرورش در حوزه ورزش قوی عمل کند، ورزش کشور متحول می شود چون مهمترین منابع انسانی  و استعدادهای ورزشی در آموزش و پرورش جمع شدند.
وی تاکید کرد: باید  سرانه فضای ورزشی و اعتباری ویژه برای ورزش دانش آموزی و مسابقات درون آموزشگاهی به آموزش و پرورش اختصاص داده شود و دانش آموزان ورزشکار و با استعداد مورد حمایت قرار گیرند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار