اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۷۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
از شایعه تماس تلفنی شریعتی با احمدی نژاد تا حضور رییس دولت نهم و دهم در استانداری خوزستان / ضرورت ورود و توضیحات روابط عمومی استانداری به جای "مقامات آگاه "
در مسائلی که ممکن است بی توجهی و یا گذر سطحی ، استان را به حاشیه بکشاند بهتر است مقامات آگاه با اسم و رسم و با ادبیات رسمی ، شایعات را تکذیب نمایند



شوشان: تبعات دولت هشت ساله احمدی نژاد هنوز گریبان خوزستان را گرفته است. سد گتوند تنها یک نمونه از اقدامات غیرکارشناسی دولت نهم و دهم است که آثار زیانبارِ افتتاح آن از سوی رییس دولت  قبل،  هم کشاورزی استان را در آستانه نابودی قرار داده و هم هزینه های هنگفتی را بر دولت تدبیر و امید تحمیل کرده و میلیاردها دلار برای جبران خسارت باید هزینه شود تا شاید اندکی از تبعات منفی آن کاسته شود.

احمدی نژاد البته پس از روی کار آمدن دولت روحانی ، چشم از خوزستان برنگرفته و سفرهای گاه و بیگاه او با پوشش رسانه ای گسترده از سوی رسانه های همسو ، حاشیه های مختلفی را برای استان ایجاد کرده است و مدیران را به جای پرداختن به امورات اصلی ، معطوف به مسائلی نموده که جز اتلاف وقت و انرژی چیزی در بر ندارد. 

آمدن احمدی نژاد در یک شنبه ی هفته ای که گذشت ، استاندار دولت تدبیر و امید را بی نصیب از حاشیه ها نگذاشت. در گام اول ، برخی کانال های تلگرامی از تماس تلفنی دکتر شریعتی با احمدی نژاد خبر دادند و نوشتند " زمانی که احمدی نژاد برای استقبال از زائرین اربعین به مرز چذابه می رود  شریعتی استاندار خوزستان که برای سرکشی از وضعیت مرز در آنجا حضور داشت پس از اطلاع از بازدید احمدی نژاد از چذابه بلافاصله با واسطه ، تماسی با رئیس دولت نهم و دهم برقرار می کند و به رسم ادب حضور وی را در استان خوزستان خوش آمد می گوید.

در گیر و دار این موضوع ، مسائل دیگری همچون حضور احمدی نژاد در باغ معین اهواز ، ممانعت از سخنرانی احمدی نژاد در یکی از روستاهای شوش و ... منتشر می شود. در یکی از این موارد ، گفته شد که احمدی ‌نژاد بدون هیچگونه هماهنگی قبلی با مسوولان دانشگاه چمران و مسئول باغ معین، وارد محوطه باغ معین شد.  

بر اين اساس وی بدون هماهنگي قبلي به سالن كنفرانس باغ معين رفته و محافظان وي با ماموران حراست باغ و نمايندگان مسوول آن درگير شدند. ظاهرا عليرضا عالي‌پور (معاون سابق شهرداري اهواز) رييس‌جمهور پيشين را در اين حضور همراهي كرده‌ است!

ممانعت از سخنرانی احمدی نژاد در یکی از روستاهای شوش ، از دیگر حواشی بود. کانال های حامیان احمدی نژاد در این باره خبر دادند که "لباس‌شخصي‌ها از سخنراني احمدي‌نژاد در جمع مردم شوش جلوگيري كردند!"

و حالا نیز چند روز پس از بازگشت احمدی نژاد به تهران ، خبر دیگری این بار از سوی "کانال اصلاح طلبان" منتشر شده است. کانال خبری اصلاحات مدعی شد که احمدی نژاد به استانداری خوزستان آمده و در مورد اقدامات دولت گزارش دریافت کرده است.

در مقابل این خبرها و خبرسازی ها ، مطالب متعددی در تکذیب آن در فضای مجازی منتشر شد.  نقطه اشتراک این تکذیبه ها ، نقل آن از سوی یک "مقام آگاه" است . به عنوان مثال ، یک مقام آگاه در رابطه با ورود احمدی نژاد به استانداری به خوزستان گفته است که ، " رییس دولت نهم و دهم حتی از جلوی ساختمان استانداری، عبور هم نکرده  است ! "

در مسائلی که ممکن است بی توجهی و یا گذر سطحی ،  استان را به حاشیه بکشاند بهتر است مقامات آگاه با اسم و رسم و با ادبیات رسمی ، شایعات را تکذیب نمایند تا پایانی شود بر حاشیه سازی ها . بی شک روابط عمومی هر نهادی چنین وظیفه ای را برعهده دارد و بهتر این بود که روابط عمومی استانداری خوزستان با ارسال توضیحاتی هم نسبت به تماس تلفنی و هم شایعه ورود احمدی نژاد به استانداری خوزستان ، واکنش نشان می داد.

ناگفته نماند که فاصله استاندار اصلاح طلب خوزستان که در مصاحبه های متعدد منشا حقوق های نجومی را دولت قبل عنوان کرده و همچنین دولت احمدی نژاد را مسئول انتقال آب کارون و ظلم به خوزستانی ها می داند ، با تفکرات احمدی نژاد آنقدر زیاد است که کمتر کسی باور می کند که وی احمدی نژاد را به حضور پذیرفته است چه رسد به آنکه گزارش عملکردی نیز به وی داده باشد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
comment
1
0
comment سدگتونددرزماندولت هاشمی شروع ودر دولت خاتمی تکمیل ودردولت احمدی افتتاح شد همه هم میدونند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
comment
0
0
comment [...] فاجعه ها قلمتون رو چند ميفروشيد؟! ميخواي حرفهاي ركيك بزنم؟! بريد بلرزيد بميريد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار