شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۸۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
آيت الله احمدی شاهرودي: دولت احمدي نژاد عامل اصلي انتقال آب است نه دولت هاي سازندگي ، اصلاحات و تدبير و اميد/ اجازه ندهيد لغو سخنراني ها در خوزستان باب شود/ مخالف انتقال آب هستم
از استاندار انتظار دارم كه در خوزستان لغو سخنراني ها باب نشود و با درايت و تدبير در راستاي تحقق اهداف دولت تدبير و اميد گام بردارد.


شوشان: آيت الله احمدي شاهرودي در بازديد از دفتر روزنامه وحدت گفت: خوزستان يكي از قطبهاي اصلي و مهم كشاورزي ايران است و تا مادامي كه آب براي مصارف كشاورزي و شرب استان تامين نباشد با انتقال آب مخالف هستم.

نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري افزود:ديگر استانها اگر بخواهند آب موجود در استانشان را صرف صنايع كنند و براي تامين آب شرب شان از سرشاخه هاي كارون آب انتقال دهند سرسختانه مقابل اين اقدام غير كارشناسي  خواهيم ايستاد و مخالفت خود را قاطعانه اعلام مي كنيم.

آيت الله شاهرودي در ادامه خاطرنشان كرد كه در ٤ آبان ماه جلسه اي در خصوص مسئله انتقال اب با حضور اعضاي محترم مجلس خبرگان ،استاندار و مسئولان استاني برگزار شد كه با ارائه مستندات و مدارك ثابت شد دولت احمدي نژاد اصرار بر انتقال آب داشت و در اين خصوص مصوبه اي قانوني به امضا رساند اما متاسفانه يكي از عزيزان كه در ان جلسه حضور داشت و مدارك و مستندات به سمع و نظرش رسيد چند روز بعد از تربيون وحدت بخش نمازجمعه دولت هاي سازندگي ،اصلاحات و تدبير و اميد را مورد شماتت قرار مي دهد و نامي از مقصر و باني انتقال آب كه دولت احمدي نژاد است نمي آورد.

وي لغو سخنراني ها در مشهد ،اهواز و...را صحيح ندانست و گفت:رهبر معظم انقلاب درخصوص راه اندازي كرسي هاي آزادانديشي تاكيد ويژه اي دارند آيا اينگونه لغو سخنراني ها با كرسي هاي آزادانديشي تضاد ندارد.

آيت الله شاهرودي در ادامه گفت: از استاندار انتظار دارم كه در خوزستان لغو سخنراني ها باب نشود و با درايت و تدبير در راستاي تحقق اهداف و برنامه هاي دولت تدبير و اميد گام بردارد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
comment
0
0
comment جهت استحضار آقای احمدی شاهرودی دو نکته را عرض میکنم
۱- متاسفانه اطلاعات شما در خصوص سابقه و اهداف انتقال آب درست نیست و مشاور محترم استاندار نیز در این مورد اطلاعات درستی ارائه نداده است گرچه دولت احمدی نژاد نیز همانند بقیه به شدت مقصر است.
۲- صرف نظر از اینکه مقصر کیست شما باید به دنبال ایجاد وحدت در نیروهای درون استان باشید تا همه از اصلاح طلب و اصولگرا برای حفظ منافع استان یکدست باشند. نوع موضعگیری شما سبب ایجاد تفرقه درون استان و ایجاد فضای امن برای بردن بیشتر آب میشود. توجه داشته باشید که جنابعالی بومی استان نیستید ولی با رآی مردم‌خوزستان انتخاب شده اید پس باید صدای مظلومیت مردم‌خوزستان را به گوش برسانید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار