شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۸۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
در جلسه هماهنگی استاندار خوزستان، شهردار اهواز، فرماندار ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز مطرح شد؛
بیشترین میزان توجه و قضاوت مردم در استان، مربوط به شهر اهواز است از این بابت همه ی ما موظف به یاری رساندن به شهرداری اهواز در انجام خدمات و پروژه های شهری هستیم


شوشان: جلسه ی هماهنگی استاندار خوزستان، شهردار اهواز، فرماندار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر اهواز و مدیران و معاونین شهری در محل پروژه تقاطع چندسطحی شهید بندر(چهارشیر) با موضوع بررسی و رفع موانع اجرای پروژه مذکور به همراه صرف صبحانه ی کاری برگزار شد.

غلامرضا شریعتی در ابتدای جلسه ضمن ابراز رضایت از عملکرد شهرداری اهواز در انجام این پروژه گفت: این پروژه بدلیل لزوم جابجایی تاسیسات و موانع با اندکی تاخیر مواجه شد و این جلسه نیز به منظور هماهنگی بین ارگانهای ذیربط و در همین راستا تشکیل شده است.

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم هماهنگی کلیه ی دستگاهها و ارگانها با شهرداری اهواز خطاب به کلیه ی مدیران شهری گفت: پروژه ی تقاطع چند سطحی شهید بندر یک پروژه ی استانی نه یک پروژه ی شهری است. از آنجاییکه شهر اهواز پیشانی استان خوزستان است، باید کلیه ی دستگاههای ذیربط در انجام پروژه ی شهری همکاری لازم را با شهرداری اهواز داشته باشند. ما هر اندازه در اهواز از نظر انجام پروژه های شهری، عمرانی، ترافیکی، حمل و نقل و زیباسازی و در    توسعه ی شهر کوشش کنیم در واقع به توسعه ی استان کمک کرده ایم زیرا اهواز الگوی سایر شهرهای استان است.



وی افزود: بیشترین میزان توجه و قضاوت مردم در استان، مربوط به شهر اهواز است از این بابت همه ی ما موظف به یاری رساندن به شهرداری اهواز در انجام خدمات و پروژه های شهری هستیم. علیرغم اینکه شهرداری یک سیستم درآمدزاست ولی در عین حال دچار مشکلات و معضلات خاصی است. هر فعالیتی در هر گوشه ی شهر اتفاق بیافتد، بخشی از آن به شهرداری مربوط می شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همانگونه که همه ی ما انتظار انجام خدمات مناسب از شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز را داریم، باید خودمان را موظف به همیاری با شهرداری در کلیه ی زمینه ها بدانیم و نباید مانع حرکت رو به جلوی شهرداری اهواز شویم.

شریعتی تصریح کرد: نمی شود از طرفی از شهرداری انتقاد کرد و از سوی دیگر هیچگونه همکاری با این سازمان مهم شهری نداشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه شورا و شهرداری هم دارای امکانات و ظرفیت محدودی هستند اذعان داشت:  اراده ی انجام خدمات عمرانی شهری از سوی شهرداری صورت می گیرد ولی با توجه به عدم دسترسی این نهاد به کلیه ی تاسیسات و منابع، باید سایر دستگاهها همکاری کنند در غیر اینصورت انجام پروژه ها با تاخیر روبرو می شود.

استاندار خوزستان دلیل تاخیر در انجام پروژه ها در سایر استانها را انسجام و همکاری  بین بخشی مناسب دانست و بر تحقق آن در استان و پرهیز از بخشی نگری در همه ی سطوح علیرغم وجود ارگانهای متعدد با وظایف مختلف تاکید کرد.

وی ابراز امیدواری کرد:  جلسات منظم جهت بررسی مشکلات و موانع پروژه های شهری و پیگیری مصوبات آن با حضور کلیه ی مدیران دستگاههای ذیربط جهت هماهنگی تشکیل شود و  رسیدن به توسعه ی پایدار شهری و خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم اهواز نیز محقق شود.

غلامرضا شریعتی در پایان تصریح کرد: هیچ گونه اراده ای از بیرون جهت عقب نگه داشتن استان وجود ندارد، زیرا بزرگترین پروژه های آب وخاک وغیره در خوزستان انجام می شود و این ما هستیم  که با عملکرد خود می توانیم عامل توسعه یا عقب ماندگی استان باشیم.

در ادامه ی این جلسه مدیران، نیز گزارشی از روند اجرای پروژه مطرح و پس از بحث و تبادل نظر، حاضرین بر همکاری در رفع موانع موجود تاکید کردند.

سپس استاندار خوزستان به همراه شهردار اهواز از پروژه ی آماده افتتاح زیرگذر شریعتی بازدید کرد و ضمن تقدیر از زحمات شهرداری اهواز در جریان آخرین فعالیتهای انجام شده قرار گرفت.



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۰
comment
0
0
comment این همه برای پروژه زیر گذر شریعتی زحمت کشیدید ولی با عدم تملک یک مسیر متاسفانه زیر گذر به شکل ناموزون و ناممتقارن به بهره برداری میرسه.یعنی ملاحظات فنی بین جدا سازی مسیر کندرو وتندرو در ورودی زیر گذر لحاظ نشده
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار