مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان از برگزاری دوره آموزشی خدام بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان در اهواز خبر داد. "> برگزاری دوره آموزشی خدام بقاع متبرکه
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۲

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان از برگزاری دوره آموزشی خدام بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان در اهواز خبر داد.

اختصاصی شوشان : مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان از برگزاری دوره آموزشی خدام بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان در اهواز خبر داد.

به گزارش شوشان ، حجت الاسلام والمسلمین سید علی میرمحمدی گفت: این دوره آموزشی با شرکت 80 نفر از خدام بقاع متبرکه استان خوزستان در روز چهارم بهمن ماه سال جاری برگزار شد. مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان ادامه داد: لازمه اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع و اماکن متبرکه به قطب های فرهنگی وجود مدیریتی آگاه ، توانمند ، معتهد و کوشا در قالب هیات امنا و خدام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان بیان داشت: حضور خدام استان در دوره های آموزشی زمینه ساز رشد و تعمیق اعتقادات و فرهنگ دینی آحاد مردم جامعه است. میرمحمدی یادآورشد: تحقق این مهم ایجاد بسترهای مناسب در زمینه خدمت رسانی مطلوب در بقاع و حضور بیشتر مردم در بقاع متبرکه را به دنبال خواهد داشت. مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان توسعه و تحقیق در حوزه شغلی فراگیران ، آشنایی با نیازهای بقاع متبرکه و حل مسائل و مشکلات موجود به روش های مطلوب را از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی برشمرد. میرمحمدی در پایان گفت: آشنایی با وظایف شغلی خدام ، آشنایی با قوانین کار، آشنایی با اقدامات حفاظتی و ایمنی و نیز آشنایی با بهداشت محیط بقاع از جمله موارد آموزشی برای خدام شرکت کننده در این دوره آموزشی است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار