اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان:
مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و توجه ویژه استاندار، مشکلات مدارس اندیکا و هفتکل رفع می شود.
 محمد تقی زاده شامگاه جمعه در حاشیه هفتمین جلسه بررسی مشکلات آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: با حمایت و توجه ویژه استاندار خوزستان به آموزش وپرورش و مسائل آن، تاکنون برخی مشکلات مناطق مرتفع شده یا در دست اقدام است.

وی در ادامه افزود: در این مدت کوتاه استاندار خوزستان بیشترین توجه را به آموزش و پرورش داشته اند و مسئولان استان نیز به تبعیت از استاندار نگاه ویژه ای به امر تعلیم و تربیت و تعامل با آموزش و پرورش دارند.

مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان در مورد مصوبات جلسه اخیر توضیح داد: برای ساخت و تعمیر سرویس های بهداشتی مدارس شهرستان هفتکل اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان و جهت زیباسازی، محوطه سازی و ایزوگام مدارس حدود ۱۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شد. علاوه بر آن، پیگیری و امکان سنجی ساخت مدرسه سه کلاسه شهید مفتح، دبستان شش کلاسه مسکن مهر هفتکل، تکمیل هنرستان دخترانه هفتکل در دستور کار قرار گرفت.

تقی زاده با اشاره به اختصاص ۸۰ دستگاه رایانه، ۱۰ دستگاه کپی و ۲۰ آبسردکن برای هر دو شهرستان هفتکل و اندیکا در ادامه عنوان کرد: برای ساخت و تعمیر سرویس های بهداشتی مدارس شهرستان اندیکا نیز  مبلغ ۸۰ میلیون تومان و برای زیباسازی، محوطه سازی و ایزوگام مدارس اندیکا حدود ۱۷۰ میلیون تومان اختصاص داده شد.

وی گفت: همچنین، تعمیر کامل چهار دستگاه مینی بوس آموزش و پرورش اندیکا با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیون تومان در دستور کار قرار گرفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار