شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۵۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
 دادستان عمومی و انقلاب اندیمشک گفت:با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروی انتظامی یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی در حال انتقال مواد مخدر از تهران به مقصد یکی از شهرهای خوزستان شناسایی و متلاشی شد.

صادق جعفری چگنی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:از این باند حدود 19 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع هرویین کشف و 2 دستگاه خودروی قاچاقچیان نیز توقیف شد.

وی اظهار کرد:با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس موادمخدر6 نفر از عوامل حمل و انتقال این مواد دستگیر شدند. جعفری چگنی گفت:جاده های اندیمشک به عنوان گلوگاه ورودی استان خوزستان با تلاش دستگاه های امنیتی ، انتظامی و قضایی به خوبی کنترل شده و با قاطعیت با سوداگران مرگ برخورد می شود.

وی بیان کرد:با توجه به تردد مداوم قاچاقچیان از جاده ترانزیتی اندیمشک ،تجهیز و برقراری ایست بازرسی در گلوگاه پل زال ضروری است تا نیروهای انتظامی و امنیتی مقابله با سوداگران مرگ را با تلاش دوچندان دنبال کنند.

با هوشیاری ماموران امنیتی و انتظامی شهرستان اندیمشک تاکنون چندین محموله مواد مخدر و کالای قاچاق در ایست و بازرسی پل زال در ورودی اندیمشک ، کشف و توقیف شده و چندین شبکه توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است. 

برچسب ها: انهدام ، اندیمشک
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار