شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان، دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جلسه شورای هیئت‌های ورزشی استان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت رحلت پیامبراکرم(ص) و ابراز تاسف و تاثر به منظور وقوع فاجعه تروریستی در حله که منجر به شهادت تعدادی از هموطنان شد اظهارکرد: اول به خودم و در مرحله دوم به مدیران می‌گویم که باید در خدمت جوانان بود که بهترین راه خدمت به جوانان توسعه ورزش است. 

وی با بیان اینکه با برگزاری مسابقات ببین المللی در استان موافقت شده است افزود: انتظار می‌رود که هیئت ها برنامه ریزی دقیق و زمانبندی شده ارائه داده و با همکاری سایر ادارات دولتی این مسابقات انجام شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: طرحی با عنوان همیار ورزش از طریق نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مجلس ارائه شده است و با توجه به اهتمام نمایندگان قطعا نتیجه بخش خواهد بود.

دکتر شریعتی با تاکید بر اینکه هزینه هیئت ها امسال از محل یک درصد درآمد در اختیار آنها قرار خواهد گرفت، گفت: درست است که اعتبارات همه مشکلات را حل نمی کنند اما می توانند بخش عمده ای از نیاز های این بخش را تامین نمایند، افزایش هزینه‌های دولت باعث شده که دولت به سختی هزینه های کافی را تامین کند اما این دلیل نمی شود حقی که شما از ما مطالبه می‌کنید را انجام ندهیم و این وعده را می دهم که راه شما را برای پیشرفت هموار می نماییم.

وی با تاکید بر اینکه استعدادهای خوزستان باید بیشتر و بیشتر بارور شوند گفت: خوزستان باید متناسب با شان و جایگاه ورزشی که دارد در مجامع کشوری و بین المللی ظاهر شود.سعی می شود به نحوی عمل شود که کمبودها باعث هدر رفتن ظرفیت بسیار بالای ورزشی استان نشود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه 50میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌ها و امکانات ورزشی تعیین شده که 25میلیارد ریال آن تا کنون پرداخت شده است خاطرنشان کرد: با توجه به مطالبه برخی روسای هیئت های مبنی بر خرید خودرو باید عنوان کرد که امسال  با توجه به توزیع اعتبار امکان این مهم فراهم نیست اما سال آینده این موضوع در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دکتر شریعتی با اشاره بر اینکه به بانوان باید بیشتر توجه شود گفت: باید همت گماشته شود و استعدادهایی که بانوان حداقل ممکن عدالت در توزیع امکانات صورت بپذیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار