شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
سیدخلف موسوی در بازدید از مدرسه ای در منطقه پنج اعلام کرد:

شوشان: شهردار اهواز به همراه علی ساری نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در یکی از مدارس منطقه پنج حضور یافت و از نزدیک با  دانش آموزان این مدرسه گفتگو کرد.

در این بازدید سیدخلف موسوی گفت:  شهرداری اهواز در اجرای طرح شهردار مدرسه و انجام فعالیتهایی نظیر آسفالت، رنگ آمیزی، نقاشی دیواری، دیوارنویسی، انجام فضای سبز و.... با مدارس همکاری خوبی داشته و در کنار ارائه این خدمات،5درصد عوارض دریافتی از مردم را نیز به حساب آموزش و پرورش واریز می کند.

در این بازدید عاشور سواری نیز در خصوص  اجرای نهضت آسفالت در مناطق محروم اهواز بویژه منطقه 5 گفت: رویکرد شهرداری و شورای شهر اهواز، اجرای نهضت آسفالت در سطح شهر بویژه مناطق محروم است که این نهضت از سه سال پیش شروع شده و همچنان ادامه دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز افزود: این نهضت در کوی علوی، کوی سیاحی، کوی مندلی، زردشت، پردیس، کوی رمضان و زرگان و.... در حال انجام است و تا پایان دوره شورای شهر چهارم نیز ادامه دارد.

زیبا صالح پور عضو شورای شهر اهواز نیز با اشاره به اقدامات شهرداری اهواز در سطح شهر گفت: هر اقدامی که مطالبات مردم را به سرانجام برساند، حرکت بسیار خوب و موجب  بهبود محیط شهری خواهد بود.

 وی افزود: ما بعنوان عضو شورای شهر اهواز از این اقدامات حمایت خواهم کرد و شهرداری نیز به عنوان یک نهاد خدمات رسان به همان میزان ارتباطی که با شهروندان دارد، به همان نسبت نیزشهروندان از شهرداری توقعاتی دارند که این موجب میشود زمینه را برای زندگی بهتر مردم فراهم نماییم.

وی با ذکر این نکته که اجرای عملیات آسفالت را باید به فال نیک بگیریم گفت: شهرداری باید درمنطقه پنج که منطقه نسبتا جدید و کم برخوردار است کار را با جدیت به پیش ببرد و آسفالت که نیاز اولیه مردم است را جهت سهولت در تردد ساکنان دنبال کند.

همچنین حسین حیدری دیگر عضو شورای اسلامی شهر اهواز نیز گفت: در اعتبارات ، بودجه خوبی برای منطقه ی جدید التاسیس پنج دیده شده است و خدمات مناسبی از قبیل آسفالت معابر، جدول گذاری، فضای سبز، پیاده رو سازی جهت توسعه ی منطقه نیز پیش بینی شده که امیدواریم با توجه خاص و اختصاص بودجه لازم، مشکلات منطقه به حداقل برسد.

وی در خصوص عملکرد شهرداری منطقه ی پنج نیزگفت: مدیر منطقه پنج از مدیران با سابقه ی شهرداری است و با توجه به جدید التاسیس بودن منطقه، بایستی به شهرداری مهلت و فرصت کافی داده شود زیرا چشم انداز مناسبی برای این منطقه وجود دارد.

حیدری به نهضت آسفالت اشاره کرد و گفت: محله های موجود در منطقه پنج نیاز به ترمیم آسفالت دارند و این پروژه هرچند قدم مناسبی در رفع این مشکل است، ولی نیاز به اعتبارات بیشتری در این خصوص داریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار