اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
دو باشگاه به اصطلاح فرهنگی ورزشی دولت، برای تامین بودجه نجومی شان به دلقک بازی رو آورده اند
چند هفته پیش بود رحمتی و حسینی به عنوان کاپیتان های دو تیم تهدیدکردند در صورت فحاشی هواداران به حریف، حتی مسابقه را تعطیل می کنند ولی حالا ...
برنامه‌های تبلیغاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در صفحات مجازی باعث مضحکه اطرافیان و حتی برخی بازیکنان این دو تیم شده است ولی اگر بازیکنی هم راضی به حضور مقابل دوربین های مختلف اسپانسر باشگاه نشود، بعضا با خشم  و تهدید و توهین مدیران ارشد باشگاه مواجه می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، از ابتدای سال گذشته و با حضور پردامنه یک سامانه پیامکی در فوتبال ایران، بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس به جای گفت‌و‌گو و ارتباط با رسانه‌های رسمی کشور از جمله شرکت در میکسدزون بعد از بازی های لیگ و جام حذفی، در اقدامی بحث برانگیز و جنجالی ، خبرگزاری ها و روزنامه های رسمی را تحریم کرده و به جای استفاده از این تریبون های امین، راه صفحات مجازی را در پیش گرفته اند. حالا هم در اقدامی جدید که مشخص نیست با مجوز کدام ارگان بصورت انحصاری برای عده ای خاص ایجاد شده، چند هفته‌ای است در یکی از کانال‌های طرفداری با هواداران مجازی خود گفت‌و‌گو می‌کنند.

در این بین هر هفته چند بازیکن مقابل دوربین نماینده دو باشگاه قرار می‌گیرد و گفت‌و‌گوهایی را با آنها انجام می‌دهند که بعضا در این مصاحبه‌ها نه جایگاه بازیکنان دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس در نظر گرفته می شود و نه شان نام دو باشگاه پرطرفدار!
به طور مثال چند هفته پیش بازیکنی در مورد آشپزی و همچنین شلوارهایی که می‌پوشد با این کانال صحبت کرد و در مقابل هم بازیکن تیم رقیب او را در مورد توانایی آشپزی‌اش به تمسخر گرفت.

در این میان وقتی بازیکنی هم تمایل به قرارگرفتن در چنین ژانر مسخره ای ندارد، از سوی باشگاه با برخورد شدید و احضار به کمیته انضباطی مواجه می شود که در نوع خود جالب است. جدیدترین رخداد از این دست، به ماجرای مهدی طارمی بر می گردد که با برخورد تند طاهری مدیرعامل تیم و کاشانی رییس هیات مدیره باشگاه برمی گردد.

حمله استقلال و پرسپولیس به درآمدزایی از تلگرام با شیپورچی های میلیاردی

جالب اینجا است که چون نظارتی روی کانال‌ها وجود ندارد بازیکنان هر چه دل شان می خواهد، می‌گویند و به نوعی مسایلی را با طرفداران شان مطرح می کنند که پیش از این حریم شخصی ستاره ها محسوب می شد؛ غافل از اینکه بازیکنانی که در دو تیم فعالیت می‌کنند به نوعی الگوی دهها میلیون هوادار هستند و برخی خصوصیات زشت و ناشایست فوتبالیست های تازه به دوران رسیده نیز قبل از ویرایش و آموزش اصول اخلاقی به مخاطب تشنه سرمشق گرفتن، منتقل می شود.

موضوع حساس دیگر، محتوای تهی و عاری از هر نوع پیام جدی این برنامه است که در لابه لای تصاویر تنها به دنبال جمع کردن عضو در گروه و سپس حمله به هدف اصلی یعنی کسب درآمد از آنهاست.

در جدیدترین برنامه‌ از این سری ، بازیکنان اسمی دو تیم با گرفتن بوق در دست برای یکدیگر کری می‌خوانند در حالیکه جالب است بدانید هر دو باشگاه شعار و ایجاد فضای دوقطبی با کری‌های نامتعارف را رد می کنند و چنین رویه ای را قبول ندارند. 

همین چند هفته پیش بود مهدی رحمتی و سید جلال حسینی به عنوان کاپیتانان دو تیم اعلام کردند در صورت فحاشی و بی احترامی هواداران دو تیم به بازیکنان حریف، حتی مسابقه را تعطیل خواهند کرد و به بازی ادامه نمی‌دهند ولی جالب اینجا است که برخی بازیکنان جوان تر دو تیم استقلال و پرسپولیس با حضور مقابل دوربینی که خود باشگاه با آنها هماهنگ کرده مشغول کری خواندن با یکدیگر هستند!حالا این سوال به وجود می‌اید وقتی بازیکنان دو تیم برای یکدیگر کری نامتعارف و آزاردهنده می‌خوانند چگونه انتظار دارند هواداران شان که شبانه روز اخبار دو تیم را رصد می‌کنند با یکدیگر در هر میدانی درگیری لفظی پیدا نکنند و فوتبال را تا سرحد یک جنگ ناموسی پیش نبرند؟

البته وقتی مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با سودای کسب درآمد ناچیز، به راحتی مقابل چنین اتفاق ضدفرهنگی چشم خود را می بندند و حتی برای رسیدن به پول های غیرکارشناسی شده از جیب مخاطب خود، به هر شیوه ای چراغ سبز نشان می‌دهند ، وقوع معضلاتی از این دست را نمی توان منکر شد.

برچسب ها: پرسپولیس ، استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار