شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
وزیر اطلاعات: ملت ایران در برابر اعمال تروریست ها تسلیم نمی شوند/ سعودی‌ها ارباب تروریست‌ها هستند
وزیر اطلاعات با حضور در مراسم تشییع شهدای اربعین با سخنرانی به زبان عربی با بازماندگان این حادثه همدردی کرد....


شوشان: وزیر اطلاعات به زبان عربی با بازماندگان شهدای اربعین حله همدردی کرد

وزیر اطلاعات با حضور در مراسم تشییع شهدای اربعین با سخنرانی به زبان عربی با بازماندگان این حادثه همدردی کرد. حجت الاسلام علوی شعار لبیک یا حسین و هیهات مناالذله را ریشه دار در فرهنگ مردم ما دانست و گفت: دشمنان بدانند با هر حادثه‌ای که برای ما رقم بخورد با تمام وجود خود فریاد هیهات مناالذله را سر خواهیم داد.


 علوی در مراسم تشییع شهدای حله در اهواز گفت: جز ننگ از این جنایت بزرگ چیزی عاید تروریست ها نخواهد شد و ملت ایران و ملت های مسلمان در برابر این اعمال تروریست ها تسلیم نخواهند شد.
 
 وزیر اطلاعات در سخنانی به زبان عربی با ابلاغ تسلیت رهبر انقلاب و رییس جمهور اظهار کرد: شیعه همواره در دوران تاریخ به شهادت عادت داشته و در طول تاریخ، خون های بسیاری در مسیر زیارت سیدالشهدا(ع) تقدیم کرده است.

وی ادامه داد: امروز پیروان اهل بیت(ع) مملو از عشق به سیدالشهدا هستند(ع) و در زیارت اربعین حسینی آمادگی خود را برای شهادت فی سبیل الله اعلام کردند.

وزیر اطلاعات با اشاره به جایگاه شهدای حله تصریح کرد: شهادت این عزیزان امری بیگانه در فرهنگ شیعه نیست؛ تشیع از شهادت استقبال می کند و مرگ را انتخاب می کند ولی ذلت را نمی پذیرد.

علوی گفت: الگوی ما امام حسین(ع) است که مرگ در راه خدا را سعادت می داند و این پیام ما به آمریکا و صهیونیست ها و آل سعود است که داعشی ها و گروه های تروریستی را ایجاد کرده اند تا هراسی در حرکت اسلامی پدید آورند.


 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار