اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
کارکنان آموزش و پرورش خوزستان حادثه تروریستی حله را محکوم کردند / مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه مراسم سوگواره شهدای حله:
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد:حادثه تروریستی حله،اقدامی صهیونیستی و مورد انزجار مردم ایران است.



شوشان: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد:حادثه تروریستی حله،اقدامی صهیونیستی و مورد انزجار مردم ایران است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان که همگام با سایر مردم خوزستان در مراسم سوگواری شهدای حله حضور یافته بود، با تسلیت شهادت امام رضا(ع) اظهار داشت: فرهنگیان خوزستان با حضور در این مراسم ضمن محکوم کردن این اقدام،انزجار خود را از این حادثه تروریستی اعلام می کنند.  تقی زاده گفت: امیدوارم با آگاهی های سیاسی و اجتماعی جهانی، که در سطح بین الملی ایجاد شده است با این حرکت های صهیونیستی، آمریکایی و سعودی برخورد کنیم.

 مردم خوزستان همیشه در کنار شهدا هستند 

سعید رضوانی رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان نیز با اظهار اینکه مردم خوزستان همیشه در کنار شهدا هستند،گفت: حضور دراین مراسم ضمن تجدید بیعت با شهدا اعلام‌ می کنیم در شرایط فعلی که جهان اسلام با تهدیدهای زیادی از سوی گروه های تروریستی مواجه است، ما آمادگی داریم تا با تمامی عوامل خارجی که قصد بر هم زدن امنیت ما را دارند ، مقابله کنیم.

شهدا زنده اند و راه آنها ادامه دارد 

مهدی رفیعی دهکردی، معاون پرورشی ،فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان نیز گفت: حضور ما در این مراسم بیانگر این است که شهدا زنده اند و راه آنها ادامه دارد. وی افزود: از بین رفتن کالبد فیزیکی آدم ها تغییری در مسیر دین و انقلاب ما ایجاد نمی کند.

رفیعی با اشاره به حاکم بودن منطق و گفت و گو در دنیای امروز گفت: امروزه با تحجر و کشتار نمی توان به دنیا پیام دینی داد چون پیام دین مهربانی است و آنهایی که فکر می کنند با کشتن انسانها به بهشت می روند سخت در اشتباهند.




همیشه از اعتقاداتمان دفاع می کنیم 

معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان حضور در مراسم سوگواری شهدای حله را یک وظیفه ملی،دینی و مذهبی دانست و گفت: ما به شدت با اعمال خشونت آمیز و قهری مخالف هستیم.

جمشید کمایی افزود: با حضور در این مراسم به تمامی کسانی که دچار کج فهمی و برداشت غلط از دین هستند،اعلام می کنیم که دین باعث احیای انسانها و زندگی بخشی به آنها می شود و هیچ کسی حق ندارد انسانها را از حق حیات محروم کند.

وی گفت: دشنمان انقلاب اسلامی بدانند که این رفتارها ضد دین و ضدانسانیت هستند و ما همیشه از اعتقاداتمان دفاع می کنیم.

وظیفه دینی برای حضور در مراسم 

موسوی رییس حراست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان حضور در مراسم سوگواری شهدای حله را یک وظیفه دانست و تاکید کرد: وقتی هم دینان ما توسط افراد معاند و کج فهم به شهادت می رسند، وظیفه دینی ما ایجاب می کند خواهر و برادر شهیدمان را تشییع کنیم.

وی گفت: راهی که راه خلوص و راه خدا باشد،با این حرکات مذبوهانه بسته نمی شود و از خدا می خواهم که مرگ با شهادت را نصیب ما کند.



فرهنگیان ادامه دهنده راه شهدا هستند

عباسی رییس گزینش اداره کل آموزش و پرورش خوزستان که در جمع سوگواران شهدای حله حاضر بود، ضمن تسلیت به خانواده های شهدا، اظهار کرد: شهدای حله پیام زیارت حضرت زینب (ع) را برای ما به ارمغان آوردند و امیدواریم که ما فرهنگیان ادامه دهنده راه این شهدا باشیم.

وی گفت: ما به دشمنان اعلام می کنیم که شهادت برای ما پایان راه نیست بلکه آغاز راهی پر افتخار است.

مسلمانان با شوق بیشتری در همایش اربعین حسینی حضور می یابند  

حرج چلداوی، معاون پژوهش،برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان خوزستان نیز گفت: با حضور یکپارچه در این مراسم عمل وحشیانه داعش را محکوم می کنیم.

وی با اشاره به حضور پرشکوه مردم خوزستان در سوگواری شهدای حله که به صورت خودجوش برگزار شد، افزود: دشمنان اسلام بدانند که تعداد زوار حسینی در سالهای بعد نه تنها کم نمی شود بلکه مسلمانان با شوق بیشتری در همایش اربعین حسینی حضور می یابند .

جواب دندان شکنی به دشنمان اسلام  

ناصر علی فر مدیر آموزش و پرورش بستان نیز در حاشیه این مراسم بیان کرد:دشمنان اسلام با مشاهده خیل عظیم مردم برای حضور در حماسه اربعین، با انجام این حرکت تروریستی، قصد ضربه به اسلام را داشتند که این تجمع مردمی در محکوم کردن اقدامات تروریستی داعش که امروز در اهواز برگزار شد،جواب دندان شکنی به دشنمان اسلام بود.

وی افزود: مردم ما با حضور پرشکوه در مراسم شهدای حله نشان دادند که دست از زیارت امام حسین(ع) برنمی دارند.

رئیسی،مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز نیز در حاشیه این مراسم گفت: دشمنان بدانند که فرهنگیان خوزستان از هیچ تهدیدی هراسی به دل راه نمی دهند و همچون یک سرباز آماده اجرای فرامین رهبرشان هستند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار