موجی از سرور و خوشحالی در چهره 50 عروس و دامادها نمایان بود که مراسم آنان تا به این حد بی آلایش و در یک فضای صمیمی و معنوی و البته دلنواز و سرشار از محبت برگزار می شود.

"> برگزاری جشن ازدواج 50 زوج جوان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۸

موجی از سرور و خوشحالی در چهره 50 عروس و دامادها نمایان بود که مراسم آنان تا به این حد بی آلایش و در یک فضای صمیمی و معنوی و البته دلنواز و سرشار از محبت برگزار می شود.

اختصاصی شوشان : موجی از سرور و خوشحالی در چهره 50 عروس و دامادها نمایان بود که مراسم آنان تا به این حد بی آلایش و در یک فضای صمیمی و معنوی و البته دلنواز و سرشار از محبت برگزار می شود.

به گزارش شوشان، جشن ازدواج 50 زوج جوان تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان خوزستان با نام و یاد خدا و در شب میلاد بهانه خلقت آفرینش، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) در سالن اجتماعات سازمان آب و برق خوزستان با حضور مسئولان استانی و مهمانان برگزار شد. این برنامه که با اجرای پرشور و جالب شهریار آرین نژاد مجری توانای رسانه ملی همراه بود با نمایش طنز و نقش آفرینی هنرمندان بومی نیز ادامه یافت. اداره کل بهزیستی خوزستان چند سالی است به همت مهندس صدیق راد مدیرکل این نهاد خدمت رسان این سنت حسنه را برگزار می کند. در واقع تدوام و گسترش این گونه اقدامات در این شرایط ویژه اقتصادی کشور می تواند در بحث فرهنگ سازی و الگوسازی در جامعه اثر بخش باشد.

مدیرکل بهزیستی اداره کل بهزیستی خوزستان در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت این برنامه فرخنده گفت : امشب مسرورم از اینکه توانستیم که در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود به منظور حمایت از زوج های جوان برای شروع زندگی50 زوج را به خانه بخت بفرستیم. غلامرضا صدیق راد با اشاره به اینکه کانون خانواده کوچک ترین اما مهم ترین واحد جامعه محسوب می شود گفت: جوانان باید قدر این نهاد مقدس را بدانند و برای تحکیم آن از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

آنچه در زندگی مشترک مهم است رعایت ارزش ها و هنجارهای اخلاقی و دینی است تا زوج بتوانند بدور از حواشی زندگی مناسبی را آغاز کنند. در این مراسم به رسم تبرک به هر یک از زوج های جوان مبلغ 10 میلیون ریال از سوی اداره کل بهزیستی خوزستان ، مبلغ 15 میلیون تومان نیز از سوی یکی از خیرین اهوازی و مبلغ 5 میلیون ریال نیز از سوی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اهداء شد. این مراسم مهمانان ویژه ای نیز داشت.

سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز با حضور در این مراسم معنوی نیز گفت : از همه زوج های جوان که با موافقت خود باعث این اقدام ارزشمند شدند تشکر و قدرانی می کنیم. این گونه جشن های مشترک و کم هزینه باید الگوی جوانان امروز قرار گیرد. در این هنگام سوال چالشی و مهم سید شریف همه حضار در سالن را به درنگ واداشت آنگاه که عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از زوج های جوان پرسید چند درصد از دامادها بیکار هستند؟ که قریب 95 درصد از آنان دستان خود را بالا بردند. نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز از تلاش پارلمانی خود برای ایجاد اشتغال سخن به میان آورد و ضمن ارائه آخرین گزارشات و خبرهای امیدوار کننده در این ارتباط اظهار امیدواری کرد که با تلاش مسئولان و با توجه به ظرفیت های خالی و بکر استان بتوان در حوزه اشتغال تحولی بنیادین ایجاد کرد.

سیدکریم حسینی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان نیز با خود چند توصیه روانکارانه برای زوج های جوان آورده بود: لزوم برنامه ریزی، مکمل همدیگر بودن و فرزند آوری. معاون استاندار روی توصیه سوم خود تاکید فراوان داشت و زوج های جوان را به این کار تشویق کرد. این مقام مسئول همچنین قول داد از سهمیه 4 هزار نفری استخدام استانی طبق قانون پیگیر اجرای سهیمه 3 درصدی وِیژه مشمولین بهزیستی خواهد شد. وی گفت:آزمون استخدامی در روزهای آینده برگزار خواهد شد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار