اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
 فرماندار گتوند با بیان اینکه هشدارها و توصیه های لازم به روستائیان و عشایر درمعرض سیلاب داده شده است گفت:هشت منطقه عشایری این شهرستان در معرض خطر سیل و آبگرفتگی قرار دارند.

سیدمجید صالحی با بیان اینکه افزود:منطقه عشایری آب تاسوله، مناطق عشایری حاشیه شهرهای جنت مکان، صالح شهر، بن پره، سردول ، عشایر حومه روستای سله چین و منطقه عشایری حومه کیارس و پل پرزین دربخش مرکزی گتوند از مناطق در معرض سیلاب می باشند.

وی از روستاییان و عشایر در معرض خطر سیلاب خواست از تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

صالحی افزود: قبل از شروع بارندگی با تشکیل 2 تیم عملیاتی اجرایی اداره امور عشایر شهرستان گتوند به سرکشی و آگاه سازی و هشداردرخصوص جاری شدن سیل و وزش باد شدید به ساکنین حوزه های عشایر نشین صورت گرفت. 

فرماندار گتوند ادامه داد: خوشبختانه با حضوراعضای ستاد بحران شهرستان در مناطق حادثه خیز تاکنون به جز آبگرفتگی در برخی معابر هیچگونه حادثه ای در این شهرستان رخ نداده است.

صالحی ادامه داد: اقدام لازم در مناطق خطر پذیر از جمله اصلاح شبکه برق رسانی، نظارت بر وضعیت سیل بندها ،راه ها، پل ها و هرس درختان در مناطق شهری و روستایی قبل از شروع بارندگی ها صورت گرفته است.

رئیس ستاد بحران شهرستان گتوند با بیان اینکه بارندگی همچنان در گتوند ادامه دارد افزود: ستاد بحران این شهرستان برای هرگونه حوادث احتمالی آماده است و گروه های امدادی در مناطق خطرپذیر مستقر هستند. 

صالحی با بیان اینکه بارندگی ها از اوایل روز پنجشنبه در شهرهای شمالی استان آغاز شده بود افزود: تاکنون 38 میلیمتر بارندگی در شهرستان گتوند ثبت شده است و سبب خوشحالی مردم ، به ویژه کشاورزان شده است.

به گزارش ایرنا ستاد بحران خوزستان شامگاه پنجشنبه نسبت به بارندگی و احتمال وقوع سیلاب و باد شدید در شهرهای شمالی خوزستان از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده هشدار داد.

برچسب ها: سیل ، گتوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار