اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
استاندارخوزستان گفت: با توجه به اهمیت مساله استاندارد در زندگی روزمره مردم، فرهنگ سازی در جهت ترویج رعایت استانداردها و توجه به موضوع استاندارد بسیار حائز اهمیت است.

صبح امروز، 13 آذرماه در بازدید از اداره کل استاندارد خوزستان با بیان این که در جوامع پیشرفته علم و تخصص حاکم است، اظهار کرد: متاسفانه این موضوع چندان در کشور ما جا نیفتاده است و بعضا دیده می‌شود افراد در همه زمینه‌های تخصصی با وجود فقدان دانش کافی اظهارنظر می‌کنند.  

وی با اشاره به عارضه تنفسی پس از بارش‌های پاییزی در سال‌های اخیر در خوزستان افزود: با وجودی که در شورای سلامت استان با توجه به نظر تخصصی مسولان و کارشناسان مربوطه، گونه گیاهی کنوکارپوس به عنوان متهم اصلی در بروز عارضه تنفسی معرفی شد، باز هم برخی افراد حاضر به پذیرش این موضوع نبودند و با پافشاری و دستور حاکمیتی و هماهنگی با دستگاه‌ها موفق شدیم بخشی از پوشش فضای سبز کنوکارپوس را هرس کنیم و خوشبختانه نتیجه این اقدامات کاهش چشمگیر تعداد مراجعه بیماران تنفسی به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها نسبت به سال‌های گذشته بود. 

استاندار خوزستان بیان کرد: کاشت گسترده کنوکارپوس در استان بدون بررسی کارشناسی و توجه به اکوسیستم استان نشانه عدم توجه به مساله استاندارد است.
شریعتی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شورای استاندارد استان فعال شود تا به موضوعات مربوط به هماهنگی بین دستگاه‌ها در موضوعات مربوط به استاندارد رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

همچنین در این بازدید مدیرکل اداره استاندارد خوزستان گزارشی از آخرین اقدامات و وضعیت اداره کل استاندارد خوزستان ارائه داد و استاندار خوزستان نیز در ادامه بازدید خود از بخش‌های مختلف اداره‌کل استاندارد و آزمایشگاه این اداره‌کل بازدید کرد.

 
برچسب ها: استاندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار