شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱
مدیرعامل شرکت آبفا اهواز:
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، پروژه ایجاد شبکه و انشعابات فاضلاب در منطقه ملاشیه اخیرا با پیگیری استاندار خوزستان مبنی بر تامین اعتبارات آن آغاز به کار نمود.

مدیرعامل شرکت آبفا اهواز با حضور در محل پروژه یادشده از روند اجرایی آن ابراز رضایت نمود  و گفت: عنایت استاندار خوزستان به طرح ها و پروژه های این شرکت به خصوص در مناطق محروم کلانشهر اهواز جای امیدواری دارد.

غلامرضا براتی افزود: بنا بر طرح ارائه شده توسط این شرکت در راستای ایجاد شبکه فاضلاب در ملاشیه ، اجرای این عملیات در دو حوزه A و B و در حوزه A به دو محدوده 1و2 تقسیم شده است.

براتی تصریح کرد: در عملیات محدوده یک از حوزه A که از ابتدای مهرماه سال جاری شروع گردید تاکنون در مجموع 382 متر لوله گذاری در اقطار 400و315 میلی متر( پلی اتیلن) صورت پذیرفته است.

وی همچنین گفت: در این محدوده تاکنون 16 حلقه آدم رو نیز احداث گردیده است.

مدیرعامل شرکت آبفا اهواز وضعیت پروژه مذکور در محدوده دو از همین حوزه را اینگونه اعلام نمود: در این محدوده 897 متر لوله گذاری مشابه لوله های محدوده یک انجام و 37 حلقه آدم رو نیز احداث شد.

وی در پایان خبر داد: در حال حاضر در حوزه B پروژه مذکور،1702 متر لوله گذاری(400و315 میلی متر از جنس پلی اتیلن) صورت گرفته و تعداد آدم روها در این حوزه نیز 74 حلقه اعلام گردیده است.

برچسب ها: ملاشیه ، آبفا اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار