نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: استکبار جهانی از گسترش تفکر ایرانی در بعد بین‌المللی هراس دارد و به این دلیل از هر حربه‌ای برای خاموش کردن صدای ایران استفاده می‌کند.

"> استکبار از تفکرات ایران در بعد بین‌الملل هراس دارد
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۸

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: استکبار جهانی از گسترش تفکر ایرانی در بعد بین‌المللی هراس دارد و به این دلیل از هر حربه‌ای برای خاموش کردن صدای ایران استفاده می‌کند.

عباس پاپی‌زاده صبح امروز در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: استکبار جهانی در تلاش است تا صدای ایران را در جامعه بین‌المللی خاموش کند اما برعکس این صدا روز به روز بلندتر و جهانی‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی بر اعتقادات خود ایستاده است و از تهدیدات استکبار جهانی هراسی به دل راه نمی‌دهد، افزود: استکبار از این روحیه نظام ترس دارد و روز به روز تحریم‌ها را تشدید می‌کند.

مردم ایران برای کسب عزت، انقلاب کردند

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی برای دست یافتن به عزت و سربلندی، انقلاب کردند و هیچ‌گاه از آرمان والای خود عقب نشینی نخواهند کرد.

وی اضافه کرد: ملت ایران بیدار و هوشیار است و در راستای مقابله با دشمن پشت ‌سر رهبر معظم انقلاب حرکت خواهد کرد.

پاپی‌زاده خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی 34 سال است که در هراس به سر می‌برند و حتی فکر تجاوز به ایران را در سر نمی‌پرورانند.

وی ادامه داد: رمز موفقیت ایران اسلامی در سال‌های گذشته تنها وحدت و اطاعت از رهبری بوده و دشمن نیز در شرایط کنونی این مهم را نشانه گرفته است.

بصیرت، اصلی‌ترین سلاح است

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بصریت مردم در راستای افشای نقشه‌های دشمنان نقش اساسی دارد و در این باره همه باید به هوشیاری و بصریت در جامعه اسلامی رهنمون شوند.

وی بصریت را اطاعت از رهبری عنوان کرد و گفت: اطاعت از رهبری در شرایط کنونی بهترین راه برای گذر از پیچ سخت و تاریخی انقلاب اسلامی است.

پاپی‌زاده در پایان گفت: ملت ایران ثابت کرد که مردمی که برای خدا قیام می‌کند از سوی خدا نیز یاری می‌شوند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار