شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۷۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
علی ساری نماینده اهواز : هم حامی دولت هستیم، هم در دفاع از حقوق مردم خوزستان کوتاه نمی‌آییم
اعتراض روز گذشته‌ ما به رئیس‌جمهور، در راستای صیانت از حقوق مردم خوزستان بود و منافاتی با حمایت ما از دولت تدبیر و امید ندارد.
  
 علی ساری نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراض روز گذشته‌ی ما به رئیس‌جمهور، در راستای صیانت از حقوق مردم خوزستان بود و منافاتی با حمایت ما از دولت تدبیر و امید ندارد.

علی ساری در گفتگوی اختصاصی با ایلنا، در خصوص جوسازی برخی افراد و رسانه‌ها که اقدام دیروز آنان در دفاع از حقوق مردم خوزستان را تقابل با دولت روحانی قلمداد نمودند، گفت: ما کماکان بر عهد خود در حمایت از دولت تدبیر و امید پایبند هستیم و اعتراض روز گذشته در صحن مجلس به رئیس‌جمهور، در جهت دفاع و صیانت از حقوق مردم خوزستان بوده و هیچ منافاتی با مواضع انتخاباتی ما مبنی بر حمایت از دولت ندارد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: موافقت با انتقال آب کارون به فلات مرکزی برای مصارف غیر شرب، یک اشتباه بزرگ است و ما وظیفه داریم دولت را از اتخاذ تصمیمات غیر کارشناسانه، باز داریم.

ساری ادامه داد: هر سه نماینده‌ی لیست امید از حوزه انتخابیه اهواز، حمیدیه، کارون و باوی، کماکان به مواضع انتخاباتی خود مبنی بر حمایت از دولت، پایبند بوده و دفاع از حقوق موکلین خود را مغایر با این هدف نمی‌دانند.

وی گفت: وقتی بخشی از بدنه‌ی دولت تصمیمی بر خلاف مصالح استان اتخاذ می‌کند که بدون توجیه و کار کارشناسانه صورت گرفته است، ما در مقام وکلای مردم، وظیفه داریم از تبعات ناشی از اتخاذ چنین تصمیماتی، جلوگیری نمائیم.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
Amordad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
comment
0
0
comment روحانی ،احمدی نژاد خاتمی،رفسنجانی .... همه اینها مروج و مجری طرحهای انتقال آب از خوزستان هستند مطلوبیت نمایندگان خوزستان باید مصالح و منافع مردم خوزستان باشد نه مصالح و منافع جناحی.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
comment
0
0
comment معلوم شد همه اش[...]باقیمانده آب را هم میبرند ولی در عوض پست و مقام چند روزه شما نمایندگان و استاندار و ... حفظ می شود. چقدر دلم برای مردم مظلوم خوزستان میسوزد.
comment
زنبورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
comment
0
0
comment نمایندگان دیگران؛آرام،زیرک،لابی گر،با کیاست،برنامه ریز،موثر،فعال،متحد.
نمایندگان ما: پر هیاهو،فاقد زیرکی،سیاست باز، بدون کیاست،بی برنامه، بی تاثیر،منفعل،متفرق.
ما؛از ماست که بر ماست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار