شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
 معاون سیاسی ،اجتماعی فرماندار اهواز گفت: آموزش و پرورش برای رفع مشکلات خود از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی کمک بگیرد.

علی مظفری سه شنبه در کارگروه فرهنگ عمومی اهواز در سرسرای فرمانداری بیان کرد: اگر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برخی موارد به دنبال مشکلات موجود در استان نیستند به دلیل این است که مسئولان در استان به درستی به وظیفه خود عمل نمی کنند.

وی اظهار کرد: نمایندگان باید درآمد هایی که از استان خوزستان حاصل می شود را به این استان بازگردانند. وی گفت: یکی از مشکلاتی که در مدارس استان وجود دارد وضعیت برق و هزینه های ناشی از آن است که نیاز است نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رایگان کردن برق این مدارس اقدامی اساسی نمایند.

مظفری افزود: متاسفانه نخبه های استان برای رسیدن به یک رفاه از استان خوزستان خارج می شوند و به استان های دیگر می روند که باید به این مشکل به عنوان یک معضل نگاه کرد.

معاون سیاسی ، اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: این اختیار به نمایندگان مجلس شورای اسلامی داده شده است تا از حق مردم دفاع کنند به همین منظور آموزش و پرورش برای رفاه حال دانش آموزان و حل مشکلات خود باید از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی کمک بگیرد.

وی گفت: برای آبادانی استان باید 10 درصد درآمد نفت به استان برگشت داده شود و این حق را باید از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطالبه کرد. مظفری عنوان کرد: خوزستان بیشترین میزان نفت را در کشور تولید می کند این درحالی است که تنها سهم خوزستان از نفت آلودگی است.

معاون سیاسی ، اجتماعی فرماندار اهواز بیان کرد: سپاه و بسیج هم باید برای آبادانی روستاها وارد عمل شود و اگر روستاها آباد شوند شهرها نیز آباد خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت نامناسب پارک ها در اهواز گفت: پارک ها در اهواز به مکان هایی نا زیبا تبدیل شده اند.

مظفری افزود: حفظ و نگهداری پارک از سوی شهرداری ها به پیمانکاران سپرده شده است که متاسفانه پیمانکاران از پارک ها حفظ و نگهداری نمی کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار