شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۸۷۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
دبیر شورای عالی مناطق آزاد: تردد خودروهای پلاک اروند در خارج محدوده منطقه آزاد غیرقانونی است!
خروج این نوع خودروها از این مناطق غیرقانونی بوده و ازنظر ما قابل‌قبول نیست و باید از تردد آن‌ها در خارج از محدوده مصوب ممانعت به عمل بیاید.
 دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور درباره شروع به کار دروازه‌های ورودی منطقه آزاد اروند، گفت: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان خوزستان گمرک این موضوع را پذیرفت و همواره تمکین می‌کند و نمی‌گوید که مصوبه دولت را اجرا نمی‌کنیم.

اکبر ترکان روز سه شنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مصوبه ما درباره خودروها بر این مبنا بوده که خودروهایی که با شماره منطقه آزاد پلاک شده‌اند فقط باید در محدوده قانونی مصوب مناطق آزاد تردد کنند.

وی تصریح کرد: خروج این نوع خودروها از این مناطق غیرقانونی بوده و ازنظر ما قابل‌قبول نیست و باید از تردد آن‌ها در خارج از محدوده مصوب ممانعت به عمل بیاید.

مشاور رئیس‌جمهور درباره خودروهایی که در استان خوزستان از منطقه خارج‌شده‌اند، اعلام کرد: نیروی انتظامی باید از تردد خودروهای با پلاک مناطق آزاد در سرزمین اصلی جلوگیری کند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور افزود: چنانچه این خودروها در خارج از محدوده قانونی مصوب مشاهده شوند باید توسط نیرو انتظامی متوقف شوند.

وی درباره شروع به کار دروازه‌های ورودی منطقه  آزاد اروند، عنوان کرد: در سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان خوزستان گمرک این موضوع را پذیرفت و همواره تمکین می‌کند و نمی‌گوید که مصوبه دولت را اجرا نمی‌کنیم.

ترکان اظهار کرد: ولی یک سری نکات موردنظر گمرک است و قرار است یک فرد از طرف رئیس‌جمهور به موضوع ورود کند که آقای فروزنده ( عضو هیئت‌مدیره سازمان منطقه  آزاد اروند) به همین منظور در نظر گرفته‌شده است و مورد استقبال گمرک نیز قرار گرفت.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور اعلام کرد: قرار است این موضوع بررسی شود تا اگر منطقه آزاد اروند نکات موردنظر گمرک را محقق کرده باشد استقرار در دروازه‌های خروجی نهایی شود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
comment
0
0
comment بابابخدا ملت خسته شدن ی روز میگن که شورای عالی امنیت ملی تایید کرده تردد خودرو هارا سراسر استان ازاد باشه حالا معاون ریس جمهوری میگه که ماشین اروند ترددش ممنوع .
comment
Amordad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
comment
0
0
comment مصوبه تردد خودروهای پلاک اروند مصوب شورای عالی امنیت ملی است و ربطی به ترکان ندارد .اگر قانون به درستی اجرا می شد ترکان اکنون به جرم استفاده شخصی از اموال عمومی و [...]اقتصادی در زندان کتاب خاطرات می نوشت .دشمنی ترکان و باند [...]با خوزستان از زمان جنگ و دوران به اصطلاح بازسازی ،آشکار شد.البته شوشان رابطه بسیار صمیمانه ای با [...] دارد و بعید می دانم نظر بنده منتشر شود.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
comment
0
0
comment باشه خودت را ناراحت نکن
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار