شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
مدیرکل فرودگاه های خوزستان، بهره برداری از سالن فرودگاه اهواز تا یک ماه دیگر را خبر داد.

به گزارش مهر، محمدرضا رضایی ظهر امروز چهارشنبه در جلسه کارگروه گردشگری و میراث فرهنگی که در سالن جلسات استاندار برگزار شد، اظهار کرد: سالن فرودگاه اهواز را تا یک ماه دیگر به بهره برداری می رسانیم و در بحث گردشگری نیز همکاری داریم و ظرفیت های استان را در این حوزه  در معرض دید مسافران قرار می دهیم.

وی با اشاره به اینکه افزایش ترمینال داخلی را در دستور کار داریم، افزود: ترمینال خارجی نیز تا چند ماه دیگر جابه جا می شود و در واقع هر دو ترمینال را مجزا از هم قرار می دهیم.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان در ادامه خبر داد: در هر دو ترمینال می توانیم فضایی را برای میراث فرهنگی استان خوزستان تعیین کنیم.

رضایی اضافه کرد: صدور ویزای الکترونیک خارجی نیز به دستور استاندار انجام می دهیم. دو اتاق را تعیین و حتی تجهیزات لازم را نیز خریداری کردیم.

وی بیان کرد: نامه لازم به نماینده وزارت امور خارجه در استان ابلاغ شده و در انتظار اعزام نیرو برای فعالیت در این دفتر هستیم.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان با اشاره به اینکه پرواز به گرجستان چند وقت غیرفعال بوده و در آینده نزدیک دوباره فعال می شود، گفت: در حال حاضر پرواز به کشورهای استانبول، دوبی و کویت را داریم. حدودا هفته ای ۲۰ پرواز خارجی داریم.

برچسب ها: فرودگاه اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار