شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
روزنامه نور خوزستان نوشت: يكي از دوستان خبرنگار كه از قضا دانشجوي دانشگاه آزاد اسلامي اهواز نيز هست تعريف مي كرد روز دانشجو سركلاس درس محو تدريس استاد بودند كه يكي از بانوان عضو شوراي شهر در زد و وارد شد! از استاد كسب اجازه كرد و بلافاصله وارد اصل ماجرا شد و با تبريك روز دانشجو، عنوان كرد عضوي از ۲۱ عضو شوراي شهر است و باتوجه به اينكه شهرداري اهواز براي مقاله هاي پژوهشي اعتباري را در نظر گرفته، وي مأمور شده است مقاله هاي پژوهشي را به شوراي شهر و شهرداري معرفي كند. در واقع يك جورهايي پل ارتباطي ميان شورا، شهرداري و دانشجويان باشد.

اين عضو شورا كه خود نيز از اساتيد دانشگاه مي باشد به دانشجويان گفته درب اتاقش براي دريافت مقاله هاي پژوهشي باز است و اگر هم احيانا دانشجويان عزيز وقت سر زدن به دفترش را نداشته باشند، با وي تماس گرفته آدرس بدهند تا خودش براي گرفتن مقاله ها به سراغشان برود!

دوست ما تعريف مي كند خانم دكتر در پايان خودكارهاي بنفش رنگي كه روي آن ها شماره همراه و يك جمله تبليغاتي حك شده است را به دانشجويان هديه داده و از آن ها خداحافظي گرفته است!

وقتي دوستمان اين ماجرا را تعريف كرد يادمان آمد همين چند ماه قبل هم در سفر استاندار خوزستان به شهرستان ايذه يك عضو شوراي شهر اهواز بي هيچ مناسبتي به همراه همسر خود در جلسه بررسي مشكلات اين شهرستان حضور داشت!

مي دانيم طبق قانون، تبليغات پيش از موعد براي انتخابات از هر نوعي، ممنوع بوده و تخلف محسوب مي شود اما ظاهرا افرادي كه بايد حافظ قانون باشند چشمشان را بر اين قسمت قانون بسته و به وضوح كار تبليغاتي خود را آغاز كرده اند!

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار