اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
نشست بخشداران با استاندار و معاون سیاسی استانداری خوزستان / استاندار خوزستان: بخشداران منافع ملی را ترجیح دهند/ معاون سیاسی استاندار: بخشداران در مسیر سیاست‌های دولت گام بردارند
شریعتی گفت: گزارشاتی می‌رسد که برخی بخشداران خوزستان فقط هفته‌ای یک یا 2 روز در منطقه خودشان حضور دارند.
 

استاندار خوزستان با بیان اینکه بخشداران از مسیر اعتدال خارج نشوند حتی اگر زیان خودشان را در پی داشته باشد گفت: بخشداران منافع ملی و غالب منطقه را بر سایر موارد ترجیح دهند.

غلامرضا شریعتی روز شنبه در نشستی با بخشداران خوزستان در محل استانداری،  با تاکید بر اینکه بخشداران عالی‌ترین کارشناسان دولت در مناطق خودشان هستند افزود: اگرچه حضور بخشداران در مناطق وظیفه ما را از بازدید از آن مناطق ساقط نمی‌کند اما به طور کلی بخشداران نمایندگان عالی هستند و شرط اول کار آنها داشتن عدالت و رعایت جانب انصاف به آن چیزی است که منافع بیشتری دارد.

وی با تاکید بر اینکه بخشداران در مناطق خود مرتب حضور داشته باشند افزود: گزارشاتی می‌رسد که برخی بخشداران فقط هفته‌ای یک یا 2 روز در منطقه خودشان حضور دارند. استاندار خوزستان ادامه داد: انتظار داریم بخشداران حضور همیشگی در بخش های خود داشته و ارتباط مردمی در مناطق مختلف با بخشداران زیاد و آسان باشد.

وی نخستین وظیفه بخشداران را مردم داری دانست و اظهار کرد: شما والی منطقه هستید و باید دسترسی مردم به شما آسان باشد یک بخشدار باید از مسایل مختلف منطقه خودش اول از همه اطلاع داشته باشد و پیش بینی کند چه مشکلاتی در منطقه وجود دارد.

شریعتی بیان کرد: نظر اولیه تصمیماتی که استانداران می‌گیرند برگرفته از نظر بخشداران است اگر از ابتدا این نظریات اشتباه باشند تصمیمات ما نیز با مشکل روبه رو می‌شوند.

وی گفت:شما بخشداران به عنوان نماینده عالی دولت در نهادها و مناطقی که فعال هستند مسئولیت دارید و همین بار مسئولیت شما را سنگین‌تر می‌کند.  وی با بیان اینکه بسیاری از افراد آنچه از بخشداران ظهور و بروز پیدا می‌کند را به پای نظام می‌گذارند و آن را سیاست دولت می‌دانند افزود: توصیه می‌‎کنم نهایت دقت و تلاش را در مسایل داشته باشید به نحوی که خروجی کار شما همان باشد که مد نظر دولت تدبیر و امید، ریاست جمهوری و کشور است.

شریعتی با اشاره به برگزاری جلسات بخشداران به صورت مستمر اظهار کرد: توصبیه من به بخشدارن برگزاری جلسات با مدیران کل است تا بتوانند پاسخگوی مشکلات مناطق شما باشند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بخشداران نسبت به دهیاران پاسخگو باشند اگر ابهامی در کار ما می‌بینید مطرح کنید تا همه ما به سمت اصلاح برویم اشراف شما نسبت به مسئولان بالادست بر کار ما بیشتر است.



معاون سیاسی استاندار: بخشداران در مسیر سیاست‌های دولت گام بردارند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: بخشداران سیاست‌های دولت تدبیر و امید را رصد کنند و مسایل را از آن مسیر دنبال کنند.

علی حسین حسین زاده روز شنبه در نشست بخشداران خوزستان در محل استانداری اظهار کرد: از بخشداران بیلان کار می‌خواهم؛ بیلان کاری که تبلیغاتی نباشد و نشان بدهد در هر 6 ماه چه کارهایی را به نتیجه رسانده‌اند، چه کارهایی را در دست انجام داده اند و چه کارهایی را قرار است انجام دهند.

وی با تاکید بر تداوم جلسات بخشداران اظهار کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات جلسات بخشداران مستمرتر نیز خواهد شد. معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه حضور بخشداران در منطقه دنبال می‌شود بیان کرد: بخشداران ساختارهای زیربنایی مانند آب، برق، جاده‌ دسترسی و... را دنبال کنند و نسبت به آنها حساسیت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برای اموری همچون آموزش و پرورش ساعت‌ها وقت بگذارید؛ انتظار داریم که به عنوان کسی که کارهای اجرایی را دنبال می‌کنید برای به نتیجه رساندن مسایل و مشکلات منطقه خود تلاش کنید.

وی با تاکید بر اینکه کار بخشداران فقط در حوزه عمرانی نیست ادامه داد: ارتباط با افراد صاحب نفوذ که دغدغه مردم را دارند بسیار مهم است و از آن طریق می‌توان بسیاری از مشکلات را بررسی و حل کرد.
 































نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار