شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
مدیرعامل ستاد دیه خوزستان از به زندان افتادن یک جانباز خوزستانی به دلیل ضمانت فرزند و نقد نشدن چک وی خبر داد.

حجت‌الاسلام قدرت هاشم‌نیا اظهار کرد: یکی از مددجویان به نام "ع-س"، جانبازی شیمیایی و ۵۰ ساله است که پس از ضمانت فرزند خود و به علت تامین نشدن وجه چک توسط فرزند، روانه زندان شده است. این مددجو از حدود 4 ماه پیش در زندان یکی از شهرستان‌های خوزستان به سر می‌برد.

وی افزود: فرزند این مددجو با هدف ایجاد کسب و کاری برای خود، پدرش را به دریافت وام و صدور چک ضمانتی ترغیب و پدر نیز اقدام به دریافت وام کرد ولی پس از مدتی فرزند وی ورشکست شد. وی مجبور شد مغازه‌ای که رونق نگرفته بود را  جهت پرداخت بدهی‌های خود تعطیل کند و پس از آن نیز  دیگر توانایی پرداخت اقساط وام را نیز نداشت و اقساط وام نیز توسط پدر پرداخت می‌شد.

هاشم‌نیا ادامه داد: آخرین بدهی پسر، چکی بود که پدر ضمانت پرداخت آن را بر عهده گرفته بود و به دلیل عدم توانایی پرداخت مبلغ ۱۷۵ میلیون ریال در سررسید چک، پدر جانباز شیمیایی روانه زندان شد.

وی گفت: همسر مددجو نیز پس از گذشت مدتی به دلیل بدهی مالی و نافرجامی همسر و فرزند خود، تاب تحمل در برابر مشکلات و فشارهای زندگی را نیاورد  و زندانی شدن سرپرست خانواده، منجر به سکته و مرگ همسر مددجو شد.

مدیرعامل ستاد دیه خوزستان اظهار کرد: خیرین و نیکوکاران می‌توانند جهت کمک به آزادی این زندانی نیازمند آبرومند، کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۱۰۶۲۳۰۶۵۴۰۰۶ بانک ملی ایران به نام ستاد دیه استان خوزستان واریز کنند.

برچسب ها: چک ، زندان ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار