بيش از 80 درصد از مردمي كه پس از ماجراي استيضاح وزير كار از حوزه انتخابي با من تماس مي‌گرفتند به خاطر عملكرد نمايندگان اشك مي‌ريختند و مي‌گفتند اين چه مجلسي است كه شما ساخته‌ايد؟ همه مردم از عملكرد مجلس در استيضاح وزير كار ناراحت هستند

"> از نماینده شدنم پشیمان شده ام!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۱

بيش از 80 درصد از مردمي كه پس از ماجراي استيضاح وزير كار از حوزه انتخابي با من تماس مي‌گرفتند به خاطر عملكرد نمايندگان اشك مي‌ريختند و مي‌گفتند اين چه مجلسي است كه شما ساخته‌ايد؟ همه مردم از عملكرد مجلس در استيضاح وزير كار ناراحت هستند

شوشان : عضو كميسيون كشاورزي و منابع طبيعي مجلس معتقد است تصميماتي در اين مجلس گرفته مي‌شود كه در مجلس ششم هم گرفته نمي‌شد و متاسفانه ريشه اين حوادث و تصميمات ضد منافع ملي در مجلس از سوي چهره‌هاي نزديك به جريان اصلاحات و برخي افرادي كه با نام اصولگرايي تيشه بر ريشه اصول مي‌زنند، اتخاذ مي‌شود.

موسوي تصريح مي‌كند: متاسفانه هيات رئيسه مجلس نهم تحت نفوذ همين عناصر حاشيه‌ساز و جنجال‌آفرين قرار دارد و رويكردي كه امروز بر مجلس نهم حاكم است، به هيچ وجه در جهت صلاح كشور و متناسب شأن مردم نجيب ايران نيست.

اين نماينده مجلس اعتقاد دارد متاسفانه نمي‌شود خيلي از مسائل پشت پرده را مطرح كرد چرا كه كشور در وضعيت حساسي به سر مي‌برد و اتفاقاً برخي هم دوست دارند فضاي كشور ملتهب و ناآرام باشد ولي من به مردم مي‌گويم كه ترديد نكنيد در پشت صحنه استيضاح وزير كار دولت، مسائلي فراتر از آنچه استيضاح‌كنندگان مدعي آن بودند، وجود دارد. وي اضافه كرد: مردم ما شك نكنند كه به هيچ عنوان نيت و انگيزه استيضاح‌كنندگان موضوع كهريزك نبود.

پشت پرده اغلب استيضاح‌ها، اهداف جناحي است

نماينده مردم اهواز در مجلس معتقد است نبايد ترديد كرد كه پشت پرده اغلب استيضاح‌هايي كه در مجلس صورت مي‌گيرد اهداف جناحي و حزبي وجود دارد و آن چيزي كه اين بار شاهد آن بوديم، اين بود كه يكي از وزراي پرتلاش و فداكار كابينه قرباني زياده‌خواهي‌هاي پشت پرده اين جريان خطرناك در مجلس شده است. اگر ما به كلام خدا قسم خورديم كه مصالح نظام و مردم را در نظر بگيريم، بايد در همين جهت هم گام برداريم. در مقام حرف و فقط به اسم مردم، سينه چاك كردن كاري ندارد اما مردم از نمايندگان خود مي‌خواهند تا در مقام عمل تمركز خود را به امور اصلي مردم معطوف كنند و باري از روي دوش مردم بردارند.

شكر خداموسوي اعتقاد دارد نمايندگاني كه به استيضاح وزير كار رأي مثبت دادند مصالح فراكسيوني و گروهي خود را به مصالح مردم رجحان دادند چرا كه شيخ‌الاسلامي از بهترين‌هاي كابينه احمدي‌نژاد بود. اگر در فتنه سال 88 هزاران نفر به دليل انفعال نظام كشته مي‌شدند، خوب بود؟ آيا ما بايد از عملكرد خدمتگزاران نظام تشكر كنيم يا آن‌ها را از هستي ساقط نماييم؟

عضو كميسيون كشاورزي مجلس مي‌گويد بعيد نيست همين جرياني كه در دفاع از قانون سينه‌چاك مي‌كند از اين كه نظام در جريان فتنه پس از انتخابات سال 88 خسارات جبران‌ناپذيري مي‌داد و هزاران نفر كشته مي‌شدند خشنود هم مي‌شد.

افرادي كه به نام اصولگرايي اقدام مي‌كنند، پاسخگوي مردم باشند

موسوي تصريح مي‌كند: جريان جنجال‌ساز مجلس درصدد است شرايطي را براي كشور فراهم كند كه تفكر و رويكردي كه بر اصول انقلاب، كشور و مردم اصرار و پافشاري مي‌كند در نهايت شكست بخورد.

موسوي اضافه كرد: افرادي كه با نام اصولگرايي دست به اقداماتي در مجلس مي‌زنند بايد در برابر مردم پاسخگو باشند چرا كه بيش از 80 درصد از مردمي كه پس از ماجراي استيضاح وزير كار از حوزه انتخابي با من تماس مي‌گرفتند به خاطر عملكرد نمايندگان اشك مي‌ريختند و مي‌گفتند اين چه مجلسي است كه شما ساخته‌ايد؟ همه مردم از عملكرد مجلس در استيضاح وزير كار ناراحت هستند و از همه مهمتر اين‌كه اينها با اين اقداماتشان دل رهبر انقلاب را به درد آوردند.

رئيس جمهور يك كشور بزرگ مانند ايران را در مجلس با سخيف‌ترين عناوين مورد خطاب قرار دادند. او را هو كردند. نمايندگان اگر حرفي هم داشتند بايد منطقي بيان مي‌كردند چرا كه رئيس جمهور هم بسيار ملايم با وقار و مؤدبانه سخن گفت و حتي قصد نداشت كه فيلم فاضل لاريجاني در مجلس پخش شود اما اصرارهاي رئيس مجلس سبب شد رئيس جمهور برخلاف ميلش اين كار را انجام بدهد.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اين كه علي لاريجاني بايد در ادامه كار مجلس نهم بسيار حساب‌شده‌تر عمل كند به اين مسئله اشاره مي‌كند كه سكانداري قوه مقننه جمهوري اسلامي مسووليت سنگيني است و ايشان بايد خيلي مراقب رويكردهاي خود باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار