اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
 روزنامه نورخوزستان در تازه ترین شماره خود در روز چهارشنبه سرمقاله را به آخرین تحولات سوریه اختصاص داد.

این روزنامه روزنامه نورخوزستان در سرمقاله ای با عنوان 'عیدی جبهه مقاومت در هفته وحدت'به قلم سید محمد طاهر موسوی زاده نوشت:در روزهای سرورانگیز هفته وحدت، از سوریه خبرهای خوش می رسد و بیاری پروردگار، نبرد سرنوشت ساز نیروهای سوریه و متحدانش با گروههای تکفیری مسلط بر شهر حلب، بنفع مردم سوریه در حال اتمام است. 

با فتح حلب که بزرگترین شهر سوریه و پایتخت اقتصادی این کشور به حساب می آید حقیقتا کمر تروریستهای تکفیری خواهد شکست و بخش بزرگی از بحران سوریه را پایان یافته باید تلقی کرد. ‌

تمام تلاش امریکائیان در طول چهار تا پنج سال سال گذشته این بود که با پیاده کردن کاریکاتوری از انقلابهای کشورهای عربی در سوریه، ضمن منحرف کردن قیامهای مردمی مبتنی بر بیداری اسلامی در منطقه و حفظ دیکتاتورهای دست نشانده خود، طرح قدیمی و شکست خورده موسوم به خاورمیانه جدید را که بر مبنای تجزیه و تضعیف کشورهای اسلامی موجود و سلطهِ کامل رژیم صهیونیستی بر این کشورها طرح ریزی شده بود، به اجرا درآورد.

و گمان می کرد که با وجود دلارهای نفتی عربستان و قطر و پشتیبانی تدارکاتی ترکیه و کثرت تروریستهائی که از 80 کشور جهان در ترکیه و اردن گرد آورده و به سوریه اعزام کرده است در کمتر از چند ماه به مقصود خود خواهد رسید و با حذف یکی از قویترین بازوهای مقاومت ضد صهیونیستی منطقه، یعنی دولت بشار اسد، خواهد توانست با کمک همین تروریستها، به آرزوی محال خود که تضعیف و تهدید ام القرای مقاومت یعنی جمهوری اسلامی ایران است جامه عمل بپوشاند.

اما ورود مستشاران نظامی ایران به معرکه و حضور مدافعان از جان گذشته حرم در سوریه که با الگوی بسیج، به سازماندهی مردم فداکار سوریه پرداختند موجب شد که این نسخهِ الهی در سوریه نیز عمل کند و بزودی ارتش سوریه با کمک بسیج مردمی این کشور بتواند در مرحله اول؛ پیشروی و تجاوز عوامل تروریست استکبار جهانی را متوقف کند و در مرحله بعد به بازپس گیری مناطق اشغال شده بپردازد.

امریکا و متحدانش که با ورود تاثیرگذار ایران به معرکه سوریه و همراه شدن روسیه با دولت قانونی این کشور، در باتلاق خودساخته سوریه گرفتار آمده اند، اینک مدتها است که می کوشند تا با حیله و تزویر و سوء استفاده از سازمانهای بین المللی و برگزاری نشستهای بی حاصل سیاسی، به منظور خریدن زمان، راهی برای حفظ دستاوردهای عوامل خود در سوریه پیدا کرده و یا حداقل از فروپاشی گروههای تروریستی که با هزینه سرسام آور عربستان و قطر در مدارس وهابی و اردوگاههای آموزشی کشورهای ترکیه و اردن و مانند آن تربیت شده اند، جلوگیری نمایند.

خیال محالی که با وجود حضور ایران اسلامی و رزمندگان جان برکفش در این معرکه هیچگاه رنگ واقعیت نخواهد پذیرفت و به فضل الهی جز با نابودی نفوذ استکبار و عوامل آن در منطقه و سرنگونی نظامهای ضد مردمی و بویژه رژیم صهیونیستی خاتمه نخواهد یافت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار