مدير كتاب‌فروشی تعطيل شده بين‌الملل اهواز از تلاش براي دريافت بيمه بيكاري براي كاركنان اين كتابفروشي خبر داد. "> مدير كتاب‌فروشی بين‌الملل اهواز: كمك! كمك!
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱

مدير كتاب‌فروشی تعطيل شده بين‌الملل اهواز از تلاش براي دريافت بيمه بيكاري براي كاركنان اين كتابفروشي خبر داد.

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، عذرا شجاعي اظهار كرد: در ابتداي كار كه اين اتفاق براي كتاب‌فروشي افتاد من با بيمه صحبت كردم و به من گفتند كه سعي مي‌كنيم با شما همكاري كنيم.

وي افزود:‌ مرحوم كرمانشاهاني حدود 50 سال به بيمه پول دادند. به خاطر همين پرسنل حق دارند با توجه به اتفاقي كه افتاده سريع‌تر بيمه بيكاري را بگيرند.

شجاعی ادامه داد: هم‌اكنون با شرايطي كه براي‌مان پيش آمده فقط به كمك نياز داريم و از هر ارگان و سيستمي كه در خوزستان با ما و اين ماجرا در ارتباط هستند فقط مي‌خواهيم به ما كمك كنند و با ما همكاري داشته باشند تا 25 نفري كه در اين جا مشغول به كار بودند با توجه به شرايط بازار و گراني و مسايل بيكاري كه وجود دارد بتوانند حق و حقوق خود را دريافت كنند.

او گفت: در صحبتي كه با بيمه داشتم قرار بر اين شد كه كميسيوني در خصوص بيمه بيكاري تشكيل شود اما متاسفانه پرسنل كتابفروشي رفتند و از مرحوم كرمانشاهاني شكايت كردند.

شجاعي گفت: حدود 40 روز است كتاب‌فروشي بين‌الملل اهواز تعطيل است و پرسنل هيچ پولي دريافت نكرده‌اند. ما در اين مدت نتوانستيم بدهي‌هاي خود را بپردازيم و حتي نتوانستيم طلب‌هايي را كه داشته‌ايم دريافت كنيم.

مدير كتاب‌فروشی بين‌الملل اهواز اضافه كرد: همه كتاب‌هايي كه در كتاب فروشي ما وجود دارد مربوط به ناشران تهراني است و آن‌ها هنوز طلب‌هاي‌شان را از ما نگرفتند و بعضي از آن‌ها حتي به صورت علني به ما توهين كردند و پول‌شان را مي‌خواهند. اين در حالي است كه آقاي كرمانشاهي يك عمر به همه ناشران تهراني و خوزستاني كمك مالي مي‌كرد. در حال حاضر خيلي زير فشار هستيم و فقط اميدواريم احقاق حق صورت گيرد و ما دوباره كتابفروشي را باز كنيم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار