مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: به دلیل آماده نشدن، فیلم «شهید هاشمی» به جشنواره فیلم فجر نرسید. "> فیلم «شهید هاشمی» به جشنواره فیلم فجر نرسید
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: به دلیل آماده نشدن، فیلم «شهید هاشمی» به جشنواره فیلم فجر نرسید.

به گزارش شوشان به نقل از فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید لطف‌الله سپهر اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک از فیلم «شهید هاشمی» رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: کار تدوین، صداگذاری و دوبلاژ انجام شده و این فیلم مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه فیلم زندگی شهید هاشمی کار جدیدی در حوزه دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: این فیلم در مرحله کارگذاری موسیقی است.

سپهر با بیان اینکه فیلم مرغابی دشت سرخ بیش از 15 میلیارد ریال هزینه داشته، تصریح کرد: کل این اعتبار از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

رونمایی در آینده‌ای نزدیک

وی به همکاری ادارات و ارگان‌های مختلف خوزستان برای ساخت این فیلم اشاره کرد و افزود: تهیه کننده این فیلم اداره‌کل ارشاد اسلامی خوزستان و کارگردانش نیز یکی از افراد بومی به نام علی اصغر شادروان و کارگردان فیلم «تیر باران» است.

وی فیلم «مرغابی دشت سرخ» را از لحاظ محتوایی و کیفی خوب توصیف کرد و بیان داشت: خانواده شهید هاشمی در مورد نقش همسر این شهید والامقام اعتراض داشتند که با تغییر این شخص، نظر آنها جلب شد.

سپهر ابراز داشت: خانواده شهید هاشمی از جمله برادر و پسر شهید از بدو کلید خوردن فیلم، همکاری خوبی با عوامل فیلم داشته‌اند.

وی اذعان داشت: عوامل فیلم از دوستان و همرزمان شهید از جمله محسن رضایی، سردار غلام‌پور، سردار گرجی، سردار شاهوارپور و سردار دانش‌پژوه نظرخواهی کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ابراز امیدواری کرد که با پایان کار موسیقی فیلم «مرغابی دشت سرخ»، به زودی در تهران و اهواز رونمایی می‌شود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار