اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۵۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
سقوط اخلاقی مدعیان اصولگرایی در خوزستان / از کلیپ جشن میلاد پیامبر در خوابگاه دانشجویی تا هجمه به دولت و استاندار خوزستان با توهین به دختران خوزستانی و دستاویز قرار دادن کمپین" نه به خشونت علیه زنان" در استان / فعال شدن میراث داران تفکر احمدی نژادی در آستانه انتخابات
پس از انتشار کلیپی از مراسم جشن دانشجویی به مناسبت میلاد پیامبر (ص) و ایجاد موج تخریبی علیه معاونت فرهنگی...
شوشان: یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱روزی به یادماندنی در تاریخ ایران بود ؛ روزی که به دست رئیس دولت مهرورز به رنگ سیاه درآمد. روزی که احمدی‏ نژاد در دفاع از رای عدم استیضاح وزیر کار خود، به جای دفاع، با نمایش یک فیلم چند دقیقه ای به برادران لاریجانی حمله کرد و انتقاد همگان را برانگیخت ؛ از اصلاح طلبان گرفته تا اصولگرایان در نکوهش سقوط اخلاقی سخن ها گفتند و انتشار فیلم پخش شده در مجلس را تقبیح نموده و از آن به نام خطای نابخشودنی احمدی نژاد یاد کردند ؛ خطایی که البته در خوزستان میراث دارانی پیدا کرده و عده ای به رسم ِ احمدی نژاد با انتشار فیلم های خصوصی و برداشت های شخصی ، همان روشی را در پیش گرفته اند که احمدی نژاد در یک شنبه سیاه مجلس و یا در مناظره با میرحسین موسوی به نمایش گذاشت و پا را از اخلاق فراتر گذاشت و انتقاد مقام معظم رهبری را نیز برانگیخت. 

به گزارش شوشان ، پس از وقفه ای طولانی و طی شدن مسیر عقلانیت و اعتدال ، بار دیگر ، و این بار در آستانه انتخابات ، میراث نامیمون احمدی نژاد در خوزستان ، هویدا شده و عده ای همه چیز را دستاویزی برای نیل به خواسته ها و اغراض خود قرار داده اند.

پس از انتشار کلیپی از مراسم جشن دانشجویی به مناسبت میلاد پیامبر (ص) و ایجاد موج تخریبی علیه معاونت فرهنگی دانشگاه چمران در لوای چند کانال تلگرامی ، صحنه گردانان چنین فضایی ، با انتشار یک فیلم و با هدف تخریب دولت یازدهم ، در مطلبی سخیف  تحت عنوان "توانمند سازی زنان در دولت روحانی" ، در توهینی بی سابقه به دختران خوزستانی مدعی شده اند آنان برای تبلیغات به عراق می روند !

غرضِ انتشاردهندگان این کلیپ آنگاه مشخص می شود که دولت و مسئولین استانداری خوزستان را هدف قرار داده و در آستانه انتخابات برای هجمه به دولت – به ظن خود – دختران خوزستانی را دستاویز قرار دادند. چنین اقدامی نشان داد این جماعت برای نیل به مقصود ، حاضرند اخلاق را فدا کنند و به چنین بی اخلاقی دامن بزنند. 

البته هر چه به موعد انتخابات نزدیک تر می شویم تفکر برآمده از احمدی نژاد و رفتارهایی که منجر به نمایش گذاشتن "تصویر یک خانم" در مناظره میرحسین موسوی با احمدی نژاد ، شد ، بیش از پیش جلوه گر می شود. 

در نمونه ی دیگر نیز ، "کمپن نه به خشونت علیه زنان" و راه اندازی آن توسط همسر استاندار و خانم موالی زاده ، سبب ساز موج تخریب از سوی این مدعیان اصولگرایی شده و آن را در جهت شبکه سازی زنان برای انتخابات دانسته و بار دیگر هجمه ای نابخردانه به دولت روحانی و استاندار وارد کرده اند. 

همین مدعیان اصولگرایی اگر چنین کمپینی در دولت دلخواه شان شکل می گرفت بی شک به جای تخریب ، زبان به ستایش آن می گشودند و توجه به حوزه زنان را از دستاوردهای دولت متبوع خود قلمداد می کردند. 

ناگفته نماند هر آنکه در دولت جمهوری اسلامی مسئولیتی دارد مبرا از نقد نیست اما نقد آنگاه که با غرض همراه شود رنگ تخریب می گیرد و از سوی هیچ کسی پذیرفته نیست. بهتر آن است که مدعیان اصولگرایی ، تجربه تلخ دوران احمدی نژاد را در دامن زدن به سقوط اخلاقی و یک شنبه سیاه و مناظره کذایی و ... در ذهن متبادر نمایند تا شاید اندکی بر مدار اخلاق قرار بگیرند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
comment
0
0
comment جشن دانشگاه شهید چمران که واقعا به رقص و آواز تبدیل شد و حتما با مسببین آن برخورد می شود به خصوص با معاونت فرهنگی ....
comment
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
comment
0
0
comment جالب بود ،ولی نویسنده انگار خیلی خشمگین است ،بابا به فکر سلامتی خود هم باشید،تفریح کنید ،ورزش کنید،سیاست با طعم فلفلی مزه نمی ده.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
comment
0
0
comment متاسم براتان [...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
comment
0
0
comment خوب حالاشما که "درمسیرعقلانیت واعتدال"دارین حرکت می کنین بگین اصل قضیه ی [...] چی بوده؟ شفاف سازی کنین!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار