اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان: لزوم هماهنگی بیشتر بین ادارات و دستگاهها / با برنامه ریزی مدون می توان این تلاشها را به ثمر رساند
جدیت در کار و هماهنگی بین دستگاهها همراه با نظارت مستمر با تکیه بر اصول فنی راهبردی اساسی برای پیشبرد اهداف...
 


شوشان: سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان با تأکید بر ضرورت اجرای رکن مهم حوزه عمرانی یعنی نظارت دائمی  و مستمر بر پروژه های عمرانی استان، خواستار تسریع در رفع موانع و روند هموارسازی در اجرای آنها شد.

به گزارش شوشان ، فرامند هاشمی زاده که در جلسه مشترک با مدیران کل حوزه عمرانی سخن می گفت، با اشاره به لزوم هماهنگی بیشتر بین ادارات و دستگاهها اظهار داشت: جدیت در کار و هماهنگی بین دستگاهها همراه با نظارت مستمر با تکیه بر اصول فنی راهبردی اساسی برای پیشبرد اهداف حوزه عمرانی خواهد بود.

وی افزود: اداره کل امور شهری با برنامه ریزی و اعمال هماهنگی و همچنین با جدیت مشکلات موجود در سطح شهر را رصد کند و با نظارت دائم بر کار شهرداریها از بروز مشکلات جلوگیری و در در جهت حل این مشکلات قدم بردارد.

وی همچنین خطاب به مدیرکل امور روستایی خواستار نظارت بیشتر بر عملکرد دهیاری ها و برنامه ریزی دقیق در بحث درآمد ارزش افزوده در جهت  عمران و حل مشکلات روستایی شد

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان اظهار داشت: در سالهای گذشته تلاشهای زیادی در مسیر عمرانی صورت گرفته است که جای قدردانی دارد ولی با برنامه ریزی مدون می توان این تلاشها را به ثمر رساند.

 هاشمی زاده ابراز امیدواری کرد: در صورتی که هماهنگی و عزم لازم برای حل مشکلات در بین ادارات و دستگاهها ایجاد شود می توانیم شاهد سرعت بخشیدن به رشد و ترقی استان باشیم.




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار