شهردار اهواز گفت: اگر زمين شهربازي از سال گذشته به شهرداري تحويل داده مي‌شد تا كنون مي‌شد كارهاي عمراني زيادي در آن انجام داد و اهواز هم مي‌توانست يك شهربازي در مقياس كشوري داشته باشد.

"> تحويل زمين شهربازي اهواز به شهرداري
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۳

شهردار اهواز گفت: اگر زمين شهربازي از سال گذشته به شهرداري تحويل داده مي‌شد تا كنون مي‌شد كارهاي عمراني زيادي در آن انجام داد و اهواز هم مي‌توانست يك شهربازي در مقياس كشوري داشته باشد.

به گزارش شوشان به نقل از ایسنا، منصور كتانباف  اظهار كرد: براي ساخت شهربازي بزرگ در اهواز زميني 15 هكتاري در ورودي اهواز ـ انديمشك در نظر گرفته شده ولي هنوز اين زمين به شهرداري تحويل داده نشده است كه اميدواريم ارگان‌هاي مرتبط در اين زمينه همكاري لازم را داشته باشند و همان‌گونه كه در جهت خدمت به مردم فعاليت مي‌كنند، براي شادي شهروندان و ايجاد فضاي تفريحي همكاري كنند.

وي افزود: با توجه به اين‌كه سرمايه‌گذار پارك بزرگ اهواز آماده فعاليت است، در صورت تحويل اين زمين كارها به سرعت انجام خواهد شد. تجهيزات پارك نيز از شركت‌هاي داخلي و خارجي قابل تهيه است و با توجه به اين‌كه اين تجهيزات در ليست تحريم قرار ندارند، به راحتي تامين خواهند شد.

كتانباف گفت: سعي مي‌شود تا پيش از نوروز يك سري وسايل بازي در ساحلي غربي، حد فاصل پل شهيد هاشمي تا ميدان شقايق به بهره‌برداري برسد؛ اين تجهيزات اكنون در حال نصب هستند.

شهردار اهواز ادامه داد: همچنين در پارك 18 هكتاري نخلستان مهديس در ورودي شهر از سمت كوت‌عبدالله يك شهربازي در حال راه اندازي است كه تا نوروز به بهره‌برداري مي‌رسد. البته اين شهر بازي در مقايس منطقه‌اي است و براي محله‌هاي مهديس و اطراف آن قابل استفاده است.

وي عنوان كرد: همچنين با توجه به اين‌كه تجهيزات شهربازي پاداد قديمي شده اند، استاندارد اين تجهيزات بايد پيش از راه‌اندازي تاييد شود كه اكنون استاندارد برخي وسايل تاييد شده و برخي نيز در حال بررسي است.

كتانباف با بيان اين‌كه پارك آبي اهواز نيز ظرفيت تفريحي جديدي در شهر است، تصريح كرد: اين پارك اكنون براي استفاده آقايان در حال فعاليت است و تا نوروز نيز در 2 شيفت براي خانم‌ها و آقايان فعاليت خود را آغاز مي‌كند. همچنين پل پياده‌راه طبيعت كه منظر زيبايي دارد و ساحل شرقي و غرب كارون را به هم وصل مي‌كند،‌ تا نوروز به بهره برداري مي‌رسد.

وي افزود: آبنماي رودخانه‌اي نيز كاري منحصر به فرد و بي‌نظير در كشور است كه تا پيش از نوروز در مسير كارون در اهواز روشن مي‌شود و منظر زيبايي به شهر مي‌بخشد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار