شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
پروژه آیت الله وحید بهبهانی صبح امروز با حضور استاندار خوزستان کلنگ زنی شد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان،دکتر غلامرضا شریعتی در این مراسم اظهار کرد:سال 84 بودجه جاری 25 هزار میلیارد تومان بود‌ اما  در حال حاضر این مبلغ به 300 هزار میلیارد تومان رسیده است که حدود 50 هزار میلیارتومان آن ویژه اجرای پروژه های  عمرانی می باشد.
 
 وی افزود: پیش بینی می شود امسال حدود 30 هزار میلیارد تومان از بودجه اختصاصی به پروژه های عمرانی محقق شود.  استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه باید بودجه بیشتری برای اجرای پروژه های عمرانی اختصاص داده شود خاطرنشان کرد: وقتی 9 درصد بودجه جاری کشور عمرانی باشد معلوم است که تحولی در حوزه عمرانی ایجاد نمی شود، بهمین دلیل لازم است در این زمینه از ظرفیت سرمایه گذاران استفاده شود.
 
شریعتی بیان کرد: ما از امنیت و سود سرمایه گذار بطور کامل حمایت و با آغوش باز از سرمایه گذار استقبال می کنیم. در خوزستان و کشور فرصت سرمایه گذاری بسیاری وجود دارد و اگر شرایط را برای حضور سرمایه گذاران فراهم کنیم قطعا به نحو مطلوبی از این ظرفیت استفاده کرده ایم.
 
وی خطاب به مردم و مسئولان بهبهان گفت:  اگر بناست تحولی در این شهر ایجاد شود بدست خود بهبهانی ها این اتفاق می افتد چرا که می بینیم روند توسعه در بهبهان و در مقایسه با سایر شهرها کند تر است.
 
استاندار خوزستات تصریح کرد: با پیگیری های که به همراه نماینده بهبهان انجام دادیم، مشکل پروژه بیدبلند دو حل شد و ان شاالله در این پروژه شاهد اشتغال پایدار  خواهیم بود همچنین پروژه راه بهبهان به رامهرمز تا سه راهی آغاجاری توسعه می یابد،متاسفانه روند اجرای این پروژه با کندی انجام می شود و لازم است در صورتی که پیمانکار از عهده کار بر نمی آید، پیمانکار جدیدی معرفی شود.
 
شریعتی بیان کرد: مکاتبه ای در خصوص فرودگاه بهبهان با امیر اسماعیلی فرمانده پدافند هوایی کشور صورت گرفته که خوشبختانه پاسخ این مکاتبه دریافت شده و بناست طی جلسه ای مسائل مد نظر پدافند هوایی تامین شود تا پروژ آغاز به کار کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار