اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
حاشیه نگاری شوشان از سفر استاندار به بهبهان/ همراهی نماینده سابق بهبهان با استاندار / شریعتی: بهبهان نسبت به مناطق دیگر از توسعه بازمانده است
سفر استاندار خوزستان به شهرستان بهبهان و کلنگ زنی چند پروژه ، حاشیه های مختلفی را به دنبال داشت....

شوشان: سفر استاندار خوزستان به شهرستان بهبهان و کلنگ زنی چند پروژه ، حاشیه های مختلفی را به دنبال داشت. به گزارش شوشان ، بنرهای خوش آمدگویی در  سطح شهر ، انتقاد استاندار خوزستان را برانگیخت .

 • شریعتی در ادامه با انتقاد از تبلیغات در سطح شهر افزود: متاسفانه در سطح شهر بنرهای استقبال زیادی دیدم که پسندیده نیست آن هم در جامعه‌ای که تنگناهای زیاد اقتصادی دارند و این بنرها نگاه بدی ایجاد می‌کند، در دور گذشته نیز به فرماندار این موضوع را گوش زده کرده بودم.

نماینده بهبهان ، شریعتی نماینده سابق و مشاور استاندار ٬ آصفی فرماندار دزفول، ملک خدایی فرماندار بهبهان و جمعی از مسئولین محلی در این سفر استاندار را همراهی کردند .

 • غلامرضا شریعتی در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های بزرگ و زیباسازی خیابان‌های آیت‌الله وحید بهبهانی و تقاطع غیرهمسطح شهید مراحل که در سالن آفاق برگزار شد، اظهار کرد: واقعاً بهبهان نسبت به سایر شهرهای استان و کشور از روند توسعه بازمانده و رشد آن کند صورت گرفته است.

سخنان شریعتی در سفر به بهبهان

  • روند حرکت و نگاه باید در بهبهان تغییر و به سرمایه‌گذار ارج گذاشته و محیط امن را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرد تا طی این پروسه علاوه بر گردش مالی و توسعه شهر، مسأله اشتغال هم تا حدودی حل خواهد شد.

  • پالایشگاه بیدبلند 2 با پیگیری‌های نماینده مردم بهبهان در مجلس به سرانجام رسید و این پروژه بیش از پیش فعال خواهد شد و مشکلات کار از بین خواهد رفت، همچنین سه پتروشیمی توسط شرکت هلدینگ خلیج فارس تاسیس خواهد شد. باید از سرمایه‌گذار حمایت و سودآوری آن را تضمین کرد، سرمایه‌گذار منتظر کسی نمی‌ماند و هر جا که شرایط فراهم باشد، سرمایه‌گذاری می‌کند.

  • شهر بهبهان نسبت به مناطق دیگر از توسعه بازمانده و در شهر ما چرخ توسعه کندتر چرخیده شده است، اگر بناست تحولی در شهر شما ایجاد شود باید به دست شما ایجاد شود. هر پروژه‌ای باید طرح مطالعاتی اجتماعی، فرهنگی داشته باشد، وگرنه ممکن اثر ضدتوسعه‌ای داشته باشد.  اگر تغییری در دنیا انجام شده، نتیجه کار علمی بوده است و اگر سلسله مراتب مطالعات و کار علمی به درستی انجام شود، توسعه را می‌توانیم محقق کنیم.

   • پروژه راه بهبهان - رامهرمز به مناقصه گذاشته شده و تا سه راهی آغاجاری به پیمانکار واگذار شده است. پیمانکاران سایر بخش‌های دیگر این مسیر کند عمل می‌کنند و به آنها هشدار داده‌ایم و در صورت ادامه این روند، طرح از آنها گرفته می‌شود. پروژه مسیر بهبهان به دهدشت نیز در آینده نزدیک کلید خواهد خورد و پروژه راه بهبهان به دیلم هم در مسیر همواری قرار گرفته است.







نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار