شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
 امام جمعه شادگان گفت: در روز ۹ دی، بصیرت ملت ایران موجب شده تا توطئه های فتنه گران داخلی و خارجی شکست بخورد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در خطبه های نماز جمعه این هفته شادگان با اشاره به روز سوم دی ماه روز ثبت احوال اظهار کرد: سازمان ثبت احوال یکی از کارآمدترین و مهم‌ترین سازمان‌های کشور است و کار ثبت احوال نوعی ثبت تاریخی است و در آینده به نوشته ها و اسناد این بخش استناد می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از مبناهای برنامه ریزی در کشور اطلاعات ثبت احوال است، مجموعه خدوم ثبت احوال از کارکنان متعهد و وظیفه شناسی تشکیل شده که تلاش کارکنان ثبت احوال این شهرستان قابل تحسین است.

امام جمعه شادگان در ادامه خطبه های خود با تبریک میلاد حضرت مسیح و آغاز سال جدید میلادی گفت: روز میلاد حضرت عیسی (ع) همانند ولادت همه پیامبران روز رحمت و برکت برای بشریت است.

وی با بیان اینکه روز میلاد حضرت عیسی(ع)، عید تمام پیروان ادیان آسمانی است، گفت: حضرت مسیح(ع) نه تنها ‌میان فرقه‌های مختلف مسیحیت بلکه در نزد تمام پیروان ادیان الهی به ویژه مسلمانان از احترام خاصی برخوردار است.

حجت الاسلام شرفی در بخش دیگری از خطبه های خود به سالروز تشکیل حفاظت سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی، دستاورد مهمی در نظام جمهوری اسلامی بوده که بسیاری از دسیسه های دشمنان را خنثی کرده است.

وی یادآو شد: فرمان جامع و قاطع امام خمینی (ره) در پنجم دی ماه سال ۶۳ برای تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی نقشه دشمن برای ربایش هواپیماهای ایران را ناکام گذاشته است.

امام جمعه شادگان در فراز دیگری از خطبه های خود به سالروز حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت و رهبری گفت: ۹دی یک حادثه بسیار بزرگ و ماندگار بوده که ملت ایران وارد عرصه شدند و در مقابل فتنه‌گران ایستادند.

وی روز ۹ دی را یادآور تلاش و حضور چشمگیر مردم دانست و افزود: مردم با ولایت‌مداری و روشنفکری خود در مقابل فتنه‌گران ایستادند و دسیسه فتنه‌گران داخلی و خارجی را نقش برآب کردند.

حجت الاسلام شرفی در پایان ۹ دی را روز بصیرت خواند و گفت: بصیرت ملت ایران موجب شده تا نقشه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی شکست بخورد.

برچسب ها: ۹ دی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار