اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گزار شهدای اهواز تاکید کرد:
رضایی ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد: امروز بر مزار پاک شهیدان آمدیم تا انرژی مضاعف بگیریم. گلزار شهدای اهواز مرکز کربلای ایران است و باید به بهترین نحو تجهیز و مراقبت شود.
شوشان: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد، سردار سرلشکر محسن رضایی فرمانده سپاه در 8 سال دفاع مقدس و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در گلزار مطهر شهدای دفاع مقدس ،شهدای مظلوم حله ، شهدای مدافع حرم،مزار سردار شهید علی هاشمی و همرزمانش نسبت به مقام شامخ شهدا ضمن قرائت فاتحه  ادای احترام کرده و بر تداوم راه پرفیض شهدا و امام شهدا تاکید کرد.


رضایی ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خاطرنشان کرد: امروز بر مزار پاک شهیدان آمدیم تا انرژی مضاعف بگیریم. گلزار شهدای اهواز مرکز کربلای ایران است و باید به بهترین نحو تجهیز و مراقبت شود. بحمدلله و المنه این مهم به خوبی در سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز رعایت شده است که جای تقدیر و تشکر دارد. آرامگاه شهدای والامقام دفاع مقدس در اهواز باید بهترین آرامگاه های شهدا در کشور باشد. در ادامه سردار سرلشکر محسن رضایی از سایت اداری سازمان آرامستانها بازدید نمود. 
              
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه بازدید از سایت اداری سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر اهواز گفت:  خوزستان در هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی و تابلوی ماندگاری از حماسه آفرینی ها و رشادت ها از خود به نمایش گذاشتند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با تقدیر از عملکرد مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز ییان داشت: ساماندهی سایت اداری و روان سازی امور تشیع و تدفین اموات و تکریم بازماندگان آنان در سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر جای تقدیر و تشکر دارد. این سازمان مکان آبرومندی را برای انجام امور اداری و تسهیل کار ارباب رجوع فراهم آورده است.

فرمانده سپاه در 8 سال دفاع مقدس بیان داشت: ساماندهی سایت اداری و روان سازی امور تشیع و تدفین اموات و تکریم بازماندگان آنان در سازمان آرامستان های شهرداری کلانشهر جای تقدیر و تشکر دارد.


رضایی  اضافه کرد: همچنین مطلع شدم در بهشت آباد اهواز قطعاتی ویژه برای شهدای مدافع حرم ، والدین شهدا؛ سرداران ،جانبازان و هنرمندان و ورزشکاران احداث و سامان داده شده است که این اقدام جای تقدیر و سپاسگزاری از مدیریت سازمان آرامستان ها را دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  با اظهار امیدواری نسبت به تداوم این اقدامات مثبت در سازمان آرامستان های شهرداری اهواز گفت: امیدواریم مجموعه این اقدامات رضایتمندی شهروندان به خصوص خانواده معظم شهدا را بدنبال داشته باشد.

گگ







نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار