اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۶۲۰۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان: لزوم بومی سازی طرحهای جامع شهری با استفاده از متخصصین بومی
متأسفانه درحال حاضر چشم انداز شهری در سطح استان مناسب نیست و شاهد مشکلات فراوانی در این زمینه هستیم


شوشان: سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان با تأکید بر لزوم استفاده از مشاورین و نیروهای اجرایی متخصص در پروژه های عمرانی اظهار داشت: می توان با نقش آفرینی بیشتر اداره کل دفتر فنی استانداری در بحث نظارت و استفاده از مشاورین متخصص در طرحها علاوه بر بومی سازی، کیفیت اجرای طرحها را نیز به شکل قابل توجهی ارتقا داد.

به گزارش شوشان ، فرامند هاشمی زاده اظهار داشت: دفتر فنی به عنوان یک ناظر کل بر همه دستگاهها باید تسلط کامل بر مراحل اجرایی طرحها همراه با شناخت و برنامه ریزی را در دستور کار قرار دهد ولی به هیچ عنوان نباید به عنوان مجری وارد عمل شود.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب منظر شهری گفت: متأسفانه درحال حاضر چشم انداز شهری در سطح استان مناسب نیست و شاهد مشکلات فراوانی در این زمینه هستیم که می توان به عنوان مثال به  وضعیت نامطلوب فضای سبز، معماری غیر اصولی شهری و مشکلات موجود در بحث آب و فاضلاب اشاره کرد که سبب به وجود آمدن چهره نامنظمی در سطح شهرها شده است.

وی افزود: به همین منظور نقش اداره کل دفتر فنی به عنوان ناظر بر طرحهای اجرایی در سطح استان می تواند در جلوگیری از این امر نامطلوب و اصلاح فضای شهری بسیار موثر باشد و قبلا نیز شاهد بودیم هرجا نظارت به صورت صحیح انجام گرفت نتیجه نیز مطلوب بود و به همین دلیل دفتر فنی باید بصورت بسیار فعال در این امر ورود کند.

مهندس فرامند هاشمی زاده در پایان به موضوع کمسیون ماده 5 و تغییر کاربری اشاره کرد و گفت: مسائل مطرح شده در کمسیون ماده 5 باید قبل از تصویب با دقت بسیار زیاد بررسی شود و به گونه ای کاملا اصولی و فنی انجام گیرد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
حسام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
comment
0
0
comment حضورمهندس فرامندهاشمى زاده باكوله بارى ازتجربه ارزشمنددرمعاونت عمرانى استاندارى خوزستان مايه افتخارومباهات مى دانيم.ان شاءالله درخدمت رسانى موثرواقع شود.
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
comment
0
0
comment این نتیجه عملکرد مدیرانی است که شما یکی از آنان هستی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار